Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam problem z wyłączeniem filtrów przy wyszukiwaniu produktu. Klikam WYCZYŚĆ a nadal są takie same. Próbowałem na kilku produktach i ciągle jest tak samo.
Wyczyść przeglądarkę.
Niestety, ciągle to samo. Wylogowałem się, zalogowałem,nic nie dało. Niektórych opcji w filtrach w ogóle nie używam a są wybrane. Pokazuje się napis Wyczyść a po kliknięciu znika a wybrane opcje pozostają.
@GrzybH Cześć. 🙂 U mnie nie udało się powtórzyć problemu. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę (przy okazji sprawdź jej aktualizacje). 🙂 To powinno pomóc
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Niestety, ciągle to samo. Wylogowałem się, zalogowałem,nic nie dało. Niektórych opcji w filtrach w ogóle nie używam a są wybrane. Pokazuje się napis Wyczyść a po kliknięciu znika a wybrane opcje pozostają
Odinstaluj i zainstaluj przegladarke
To nic nie daje. Pojawiły się natomiast dodatkowo 2 niby wybrane opcje w filtrach. Nic nie jest zaznaczone a mam w tej chwili 6 opcji wybranych i nadal nie mogę ich usunąć. Nie ważne czy zainstalowałem nową aplikacje,czy otwieram allegro przez Google, czy przez inną przeglądarkę. Efekt jest taki sam. Nie mogę wyczyścić filtrów.
@GrzybH Rozumiem. Prześlij nam proszę filmik lub zrzuty ekranu zgodnie z moją instrukcją powyżej. 🙂
@GrzybH Dziękuję za zrzuty ekranu. Przesłałam właśnie zgłoszenie do naszego działu technicznego, który się jemu przyjrzy.
@GrzybH Przykro mi, ale przycisk "wyczyść" jest zasłonięty przez wskaźnik poziomu głośności, dlatego nasz dział techniczny nie jest w stanie zweryfikować problemu na podstawie przesłanych zrzutów. Jeśli nie masz możliwości wykonania zrzutów "poziomu głośności" proszę, abyś nagrał filmik ukazujący problem.
@GrzybH Zrób proszę, jak poradził @az1rael - usuń przeglądarkę i zainstaluj ją ponownie. Jeśli to nie pomoże, konieczne będzie przesłanie nam filmiku lub zrzutów ekranu przestawiających problem, na adres spolecznosc@allegro.pl
Zrzuty powinny obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym, datą i godziną. W wiadomości podaj również link do bieżącego wątku.
@GrzybH dziękuję za przesłanie nagrania! Już wyjaśniam, filtry działają poprawnie. Najpopularniejsze z nich są zawsze na górze, żeby można je było szybko wybrać, nie znikają po wyczyszczeniu, ale nie są już podświetlone na pomarańczowo, to oznacza, że zostały wyczyszczone i nie są brane pod uwagę w wyszukiwaniu 🙂
Tylko że jest ich powiedzmy 8 wybranych opcji i powiedzmy 50 ofert a po odświeżeniu robi się np 5 opcji i 80 ofert, po czym zaraz znowu robi się 8 . To nie działa poprawnie. Wcześniej Tak nie było. Po wyczyszczeniu filtrów wszystko znikało i nie było problemu.
@GrzybH Dziękuję za informacje. Konsultuję raz jeszcze.
@GrzybH Przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie zweryfikować problemu, ponieważ nagranie nie przedstawia opisywanej przez Ciebie sytuacji ze zmianą ilości wyświetlających się ofert.