Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
22 września zamówiłam 3 żwirki dla kota, 24 września zostałam poinformowana, że przesyłka jest do odbioru. Żwirek był zapakowany w dwie oddzielne paczki, przesyłki miały numer A002R88382 I AOO2R88374
24 o godzinie 17.50 wyjęłam jeden żwirek, dwa zapakowane oddzielnie próbowałam wyjąć ze skrytki, niestety skrytka była na najwyższym poziomie i w końcu boxu, nie udało mi się dosięgnąc przesyłki. O zaistniałym problemie poinformowała pomoc techniczną pod waszym numerem telefonu rozmowa była 24. 09 o godzinie 17.51. Konsultant polecił mi zamknąć skrytkę i powiedział, że przeniesienie przesyłki na niższy poziom będzie najszybciej jak się da. Następne rozmowy tel. odbyły się25.09 019.33 i 30.09 o20.43 i 06.10 o 18.25 w czasie tej rozmowy poinformowano mnie,że przesyłki nie ma w skrytce. w czasie rozmowy wczoraj we wtorek 07.10 o godzinie19.37 nadal nic nie wiadomo co stało się z moją przesyłką. co ciekawe obie przesyłki widnieją jko odebrane. Sprawa czeka na wyjaśnienie od dwóch tygodni, rozmowy telefoniczne nic nie dają,
Dlaczego nie traktujecie kupujących poważnie ? Za korzystanie z waszych usług oczekuję, że nie będę traktowana jak g...o. Rozmowy są nagrywane rzekomo, żądam jak najszybszego rozwiązania mojego problemu
@Client:34337796 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja.
Widzę, że doradca skontaktował się dzisiaj z Tobą o 14:25 z prośbą o adres.