anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie jest moja nieodebrana paczka

Client:34337796
#1 Nowicjusz

22 września zamówiłam 3 żwirki dla kota, 24 września zostałam poinformowana, że przesyłka jest do odbioru.  Żwirek był zapakowany w dwie oddzielne paczki, przesyłki miały numer A002R88382 I AOO2R88374 

24  o godzinie 17.50 wyjęłam jeden żwirek, dwa zapakowane oddzielnie próbowałam wyjąć ze skrytki, niestety skrytka była na najwyższym poziomie i w końcu boxu, nie udało mi się dosięgnąc przesyłki. O zaistniałym problemie poinformowała pomoc techniczną pod waszym numerem telefonu rozmowa była 24. 09 o godzinie 17.51. Konsultant polecił mi zamknąć skrytkę i powiedział, że przeniesienie przesyłki na niższy poziom będzie najszybciej jak się da. Następne rozmowy tel. odbyły się25.09 019.33 i  30.09 o20.43  i 06.10 o 18.25 w czasie tej rozmowy poinformowano mnie,że przesyłki nie ma w skrytce. w czasie rozmowy wczoraj we wtorek 07.10 o godzinie19.37 nadal nic nie wiadomo co stało się z moją przesyłką. co ciekawe obie przesyłki widnieją jko odebrane. Sprawa czeka na wyjaśnienie od dwóch tygodni, rozmowy telefoniczne nic nie dają, 

Dlaczego nie traktujecie kupujących poważnie ?  Za korzystanie z waszych usług oczekuję, że nie będę traktowana jak g...o. Rozmowy są nagrywane rzekomo, żądam jak najszybszego rozwiązania mojego problemu

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:34337796 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. 

Widzę, że doradca skontaktował się dzisiaj z Tobą o 14:25 z prośbą o adres. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów