Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zawsze jak zaznaczałem kupuję i płacę to mnie odsyłało do banku z pełnymi informacjami za co i komu płacę i tylko wystarczyło wpisać kod a teraz odsyła mnie do banku na stronę główną bez żadnej informacji.
@AllRyszardN2023 Którego zamównia i jakiego banku dotyczy ten problem?
kawa ziarnista była zamawiana i zawsze płacone z Credit Agricole
Widzę, że płatność nie została zaksięgowana po stronie banku. Dlatego w tej sprawie powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem.
Nie po stronie banku. Bylem, sprawdzianem, w banku jest wszystko OK. To jest po stronie Allegro.
@AllRyszardN2023 pewnie płatność obsługuje nowość Allegro Finance, wcześniej jak miałeś PayU czy P24 nie było takich problemów 😞
Zapłaciłem za towar z innego banku i było OK a z Agricole nie mogę choć do tej pory zawsze to robiłem. Płatność obsługuje PayU a co to za wymysł Allegro Finance to nie wiem. Czy jest ktoś kto wie co się zadziało i doradzi jak to rozwiązać?