Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jaki sposób mogę zgłosić problem z załatwianiem reklamacji przez sprzedakjącego "Dobra wentylacja" oraz wystawić negatywną opinię o tym sprzedawcy. Zakup w październiku 2021, reklamacja załatwiana od maja 2022. Po koszmarnie długim oczekiwaniu na odpowiedź na każdą wiadomość, wreszcie 19.09 otrzymałam zwrot pieniędzy
A jak odbywała się ta twoja reklamacja, jak ją składałeś, gwarancja rękojmia czy co, teraz nic nie daje zgłoszenie i komu?
To była reklamacja i odesłanie do sprzedającego, on przesłał do producenta itd. chciałabym przestrzec społeczność przed tym sprzedającym.
@afedra Pytanie brzmi - na co się powołałeś składając reklamację? Gwarancja czy rękojmia?
@afedra na ocenienie sprzedawcy masz 90 dni od zakupu.