Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem 4 x 50szt. woreczków do zgrzewarki próżniowej, otrzymałem 2x 100szt.
Naturalnie to nie problem gdyby nie konieczność zwrotu. Worki są kiepskie, zużyłem 15szt. do testów i resztę chcę zwrócić. Gdyby były spakowane po 50szt., odesłał bym 3 x 50szt. ( już pal licho to 1 opakowanie ), a tak to mam nieotwarte 1x 100szt. i otwarte 1x 100szt. Jak ogarnąć taki zwrot ?
@Mac20ek00 to nie ma znaczenia, reklamuj a nie zwrot, odeślij wszystko a do paczki włóż pismo reklamacyjne 🙂
Tylko, że zwrot mam darmowy i w zasadzie bezwarunkowy, a reklamacja może być uznana lub nie 😉
Zwykle oferta powinna zawierać informację jakiej grubości są worki, jeśli zgadza się ich gramatura to co co tu reklamować, jeśli jednak w opisie użyto słów mocne, super, grube, albo określono je większej grubości niż są rzeczywiście to reklamacja powinna być zasadna.
Nie mam jak zmierzyć grubości worków, ale tu nie o ich grubość a jakość chodzi. W kilku nie dało się odessać powietrza, a kilka rozszczelniło się wzdłuż bocznej ( firmowej ) krawędzi podczas gotowania w temp. poniżej 90C. Miałem jeszcze kilka worków od innego sprzedawcy ( może i innego producenta ), w dotyku cieńsze i wszystko poszło oki, więc to ewidentnie wina worków nie mojej zgrzewarki. I nie chcę się użerać o to ze sprzedawcą, dlatego chcę zrobić zwrot tych nieużytych, a nie reklamować.
@Mac20ek00 dokonaj zwrotu bo to czynność - odesłania, ważne na co się powołasz 🙂
Zaznacz odpowiednią sekcję - reklamacje "Wada wykryta podczas użytkowania " i odeślij wszystko a dla jasności włóż do paczki pismo reklamacyjne 🙂
jw. nie chcę reklamować, chcę zwrócić. Nie będę liczył na to czy ktoś mi uzna reklamację.
@Mac20ek00 Podstawowe pytanie - czy był kontakt ze sprzedającym w tej sprawie?
Nie.
@Mac20ek00 Zamiast kombinować proponuję zadzwonić, porozmawiać ze sprzedającym i przedstawić sytuację. Jest bardzo duża szansa, że się najzwyczajniej w świecie dogadacie co i jak - tak, żeby obie strony były zadowolone.
@Mac20ek00 Ale zwrot częściowy i co z tego że masz darmowe odesłanie, sprzedajacy może nie przyjąć częściowego zwrotu(zużyłem 15szt), może także pomniejszyć zwrot o obniżenie wartości towaru(inaczej mówiąc może oddać Ci 1zł). Najlepszy sposób to otworzyć dyskusję i tam złożyć reklamację z tytułu rękojmi i tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Nadal jest niezgodność z opisem i należało mod razu zrobić zwrot a nie zużyć 15szt i dopiero dojść do wniosków. Zwrot to zwrot a nie używanie a później odesłanie części!
Dlaczego miał bym od razu zwrócić, bez wypróbowania ?
To nie buty, że na foto niezłe, a w realu mi się nie podobają.
Przyszły worki, kupiłem mięso i działałem, to że są do d... wyszło w praniu.
PS. W opisie aukcji znalazłem teraz taki zapis "
więc teoretycznie nawet jak zwrócę 175 worków spakowanych w w reklamówkę ( oczywiście nie mam zamiaru pakować w ten sposób ) to powinienem dostać zwrot za 4x50szt., pomniejszone o koszt tych zużytych 15szt., czyli 57,76zł. cena za 200szt. - 4,33zł. cena za 15szt..
Właściwie po co pytasz, skoro nie docierają do Ciebie żadne informacje, wszyscy Ci piszą reklamuj a Ty swoje! A w tym zrzucie gdzie jest napisane ze możesz zużyć część worków?
@Mac20ek00 Skontaktuj się jutro ze sprzedającym i przedstaw mu sytuację. Może się okazać, że cały ten wątek jest niepotrzebny bo przyjmie zwrot i zwróci Ci pełną kwotę za zakup 🙂