Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jak mógłbym wystawić negatywny komentarz sprzedawcy, który jest bezczelny, niemiły i nie chce uznać reklamacji na towar?
Ze sprzedawcą rozmawiaj przez allegro aby mieć podkładkę . Co do reklamacji to odsyłasz przedmiot a sprzedawca musi ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić -ma takie prawo.
@mwmonety sprzedawca musi ją rozpatrzyć
Nie zawsze, jeśli była to osoba prywatna i wyłączyła rękojmię w ofercie, to nic nie musi. 😛
Tak tak, cała rozmowa na allegro jest!
@Client:35773512 Jaka jest dokładna data zakupu? Towar używany czy nowy?
Towar nowy 26 maj 2021. Siedzenie do ciągnika
@Client:35773512
Zakup na działalność gospodarczą, czy jako konsument? Od firmy, czy osoby prywatnej?
Wiesz, że z tytułu rękojmi sprzedawca odpowiada za wady, które istniały w chwili wydania towaru i po upływie ponad roku, jeśli kupiłeś jako konsument od firmy, to musisz udowodnić istnienie wady w chwili wydania towaru?
Ojciec ma mały ciągnik. Kawałeczek ziemi na własny użytek. Nie ma firmy, nie wystawia faktur. Rzadko używa go, większość czasu stoi w. Garażu
@Client:35773512 Zgodnie z przepisami po upływie roku od daty zakupu to na Tobie spoczywa ciężar udowodnienia, że produkt posiadał wadę. Jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić to sprzedający nie ma obowiązku uznania takiej reklamacji.
To, że sprzedający to "kawał chama" to już inna kwestia ale znamy tylko Twoją wersję wydarzeń więc wiesz...
Już trudno z tą reklamacja. Ale nie daruje mu odnoszenia sie to klienta. Dlatego pytam czy jest możliwość wystawienia mu negatywa po długim czasie od zakupu. I bardzo chce ukazać treść wiadomosci jakie wypisywał
👐 komentarz jako forma nacisku na sprzedawcę
No właśnie chce dodać mu nefattw i nawet wkleić rozmowę bo kawał chama! Ale jak po upływie ponad roku?
@Client:35773512 przykro mi, ale jeśli minęło 180 dni to wystawienie komentarza nie będzie możliwe. Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.
Nr Zam 14a21c31-bbc2-11eb-af32-e582d38674db
@Client:35773512 dziękuję! Przykro mi, ale wystawienie komentarza nie będzie już możliwe, ale poproszę Cię o przesłanie do nas za pomocą tego formularza, zrzutów z treścią wiadomości jakie sprzedajacy do Ciebie wysyłał. Odpowiedni zespół zweryfikuje Twoje zgłoszenie i podejmie odpowiednie kroki.
Dziękuję bardzo za pomoc. Dzięki Pani allegro Protect mi pomogło i odzyskałem pieniądze. Pozdrawiam
@Client:35773512 bardzo się cieszę, że mogłam pomóc 🙂
Pozdrawiam serdecznie 🌞
@la_nika na to potrzebujecie kolejnej kasy z tych śmiesznych abonamentów- na uznawanie każdej reklamacji i zwracanie pieniędzy?
A może napisz jaki towar, od kogo kupiony i jak reklamujesz ?