anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wystawić negatywny komentarz po upływie 180dni

Client:35773512
#8 Zapaleniec#

Witam. Jak mógłbym wystawić negatywny komentarz sprzedawcy, który jest bezczelny, niemiły i nie chce uznać reklamacji na towar? 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

mwmonety
#21 Demiurg#

Ze sprzedawcą rozmawiaj przez allegro aby mieć podkładkę . Co do reklamacji to odsyłasz przedmiot a sprzedawca musi ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić -ma takie prawo.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@mwmonety  sprzedawca musi ją rozpatrzyć

Nie zawsze, jeśli była to osoba prywatna i wyłączyła rękojmię w ofercie, to nic nie musi. 😛

oznacz moderatorów

Client:35773512
#8 Zapaleniec#

Tak tak, cała rozmowa na allegro jest! 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:35773512 Jaka jest dokładna data zakupu? Towar używany czy nowy?

oznacz moderatorów

Client:35773512
#8 Zapaleniec#

Towar nowy 26 maj 2021. Siedzenie do ciągnika 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Client:35773512 
Zakup na działalność gospodarczą, czy jako konsument? Od firmy, czy osoby prywatnej?

Wiesz, że z tytułu rękojmi sprzedawca odpowiada za wady, które istniały w chwili wydania towaru i po upływie ponad roku, jeśli kupiłeś jako konsument od firmy, to musisz udowodnić istnienie wady w chwili wydania towaru?

oznacz moderatorów

Client:35773512
#8 Zapaleniec#

Ojciec ma mały ciągnik. Kawałeczek ziemi na własny użytek. Nie ma firmy, nie wystawia faktur. Rzadko używa go, większość czasu stoi w. Garażu 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:35773512 Zgodnie z przepisami po upływie roku od daty zakupu to na Tobie spoczywa ciężar udowodnienia, że produkt posiadał wadę. Jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić to sprzedający nie ma obowiązku uznania takiej reklamacji.

To, że sprzedający to "kawał chama" to już inna kwestia ale znamy tylko Twoją wersję wydarzeń więc wiesz...

oznacz moderatorów

Client:35773512
#8 Zapaleniec#

Już trudno z tą reklamacja. Ale nie daruje mu odnoszenia sie to klienta. Dlatego pytam czy jest możliwość wystawienia mu negatywa po długim czasie od zakupu. I bardzo chce ukazać treść wiadomosci jakie wypisywał 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

👐 komentarz jako forma nacisku na sprzedawcę 

oznacz moderatorów

Client:35773512
#8 Zapaleniec#

No właśnie chce dodać mu nefattw i nawet wkleić rozmowę bo kawał chama! Ale jak po upływie ponad roku? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35773512 przykro mi, ale jeśli minęło 180 dni to wystawienie komentarza nie będzie możliwe. Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:35773512
#8 Zapaleniec#

Nr Zam 14a21c31-bbc2-11eb-af32-e582d38674db

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35773512 dziękuję! Przykro mi, ale wystawienie komentarza nie będzie już możliwe, ale poproszę Cię o przesłanie do nas za pomocą tego formularza, zrzutów z treścią wiadomości jakie sprzedajacy do Ciebie wysyłał. Odpowiedni zespół zweryfikuje Twoje zgłoszenie i podejmie odpowiednie kroki. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:35773512
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo za pomoc. Dzięki Pani allegro Protect mi pomogło i odzyskałem pieniądze. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35773512 bardzo się cieszę, że mogłam pomóc 🙂 
Pozdrawiam serdecznie 🌞

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@la_nika na to potrzebujecie kolejnej kasy z tych śmiesznych abonamentów- na uznawanie każdej reklamacji i zwracanie pieniędzy?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A może napisz jaki towar, od kogo kupiony i jak reklamujesz ?

oznacz moderatorów