Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety sprzedający nie odbiera korespondencji od Rzecznika Praw Konsumenta na podany adres na koncie Allegro.
@Client:39678928, a czy mogę Cię jeszcze prosić o nakreślenie swojego problemu, który umotywował skierowanie sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta? 🙂
Obuwie w trakcie trwania gwarancji uległo uszkodzeniu. W jednym bucie puściły szwy i oba zaczęły się rozklejać.
Po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji poprosilam o opinie biegłego sądowego z dziedziny obuwnictwa. Ów biegły jednoznacznie stwierdził, że reklamacja powinna zostać uznana.
@Client:39678928, rozumiem. Niestety decyzja reklamacyjna należy do Sprzedającego - nie możemy ją podważać. Możesz przekazać Sprzedającemu dokument poprzez Centrum Wiadomości.
Te obuwie zakupiłam dwa lata temu, teraz nie ma tego sprzedającego na Allegro i nie mogę nawet wejść na jego profil.
A sprzedaje na Allegro?
Już nie.
Chodziłaś w butach przez dwa lata i dziwisz się, że się zużyły? No bez jaj
Minęło pół roku jak obuwie sie zniszczyło. Ta sprawa reklamacji tyle trwa.
@Client:39678928, podasz numer tego zamówienia?
nr ba161ed2-84cf-11ea-94b4-7fc90dbe7852
@Client:39678928, dziękuję. Zweryfikuję tę sprawę.
@Client:39678928, czy możesz dać znać, kiedy dokładnie składałaś reklamację i w jakiej formie? 🙂
@Client:39678928
Jeżeli sprzedający nie funkcjonuje już na Allegro to i podany niegdyś przez Niego adres ma prawo być nieaktualny.
Aktualny adres rejestrowy przedsiębiorcy można znaleźć np. po NIP-ie w CEIDG (dla JDG), a dla spółek np. w KRS.
Ale takie elementarne rzeczy to RPK powinien wiedzieć ...
Oczywiście. Tylko problem w tym, że ów firma ma różne numery NIP i różne adresy.
Niestety nie odbiera korespondencji. Myśle, że te dane które podał do swojego konta Allegro jako sprzedawca i z których to danych wysyłam mi towar są faktyczne.
@Client:39678928
firma ma różne numery NIP
Rzecznik Ci tak powiedział ?
Kupiłaś u konkretnego przedsiębiorcy (legitymującego się konkretnym numerem identyfikacji podatkowej).
Tak, Pani powiedziała mi ze mam im wysłać wiarygodny adres, bo na ten adres który podałam,nikt nie odbiera od nich korespondencji.
@Client:39678928
Podaj NIP tego przedsiębiorcy.
@Client:39678928 Krótko mówiąc, Pani Rzecznik cię spławiła. Ona doskonale wie jak ustalić adres przedsiębiorcy i ma więcej możliwości niż ty. A przedsiębiorca prawdopodobnie z premedytacją nie odbiera pisma od RPK.
Gdyby RPK chciał coś zdziałać to by zdziałał bo nie ma w polskim prawie czegoś takiego jak "nie odbiorę pisma więc udajemy, że sprawa nie istnieje".