Gdzie mogę znaleźć dane do korespondencji do sprzedającego
![Client:39678928 Client:39678928](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety sprzedający nie odbiera korespondencji od Rzecznika Praw Konsumenta na podany adres na koncie Allegro.
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928, a czy mogę Cię jeszcze prosić o nakreślenie swojego problemu, który umotywował skierowanie sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta? 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
![Client:39678928 Client:39678928](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Obuwie w trakcie trwania gwarancji uległo uszkodzeniu. W jednym bucie puściły szwy i oba zaczęły się rozklejać.
Po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji poprosilam o opinie biegłego sądowego z dziedziny obuwnictwa. Ów biegły jednoznacznie stwierdził, że reklamacja powinna zostać uznana.
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928, rozumiem. Niestety decyzja reklamacyjna należy do Sprzedającego - nie możemy ją podważać. Możesz przekazać Sprzedającemu dokument poprzez Centrum Wiadomości.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
![Client:39678928 Client:39678928](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Te obuwie zakupiłam dwa lata temu, teraz nie ma tego sprzedającego na Allegro i nie mogę nawet wejść na jego profil.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A sprzedaje na Allegro?
![Client:39678928 Client:39678928](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już nie.
![Client:96810784 Client:96810784](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodziłaś w butach przez dwa lata i dziwisz się, że się zużyły? No bez jaj
![Client:39678928 Client:39678928](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Minęło pół roku jak obuwie sie zniszczyło. Ta sprawa reklamacji tyle trwa.
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928, podasz numer tego zamówienia?
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
![Client:39678928 Client:39678928](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nr ba161ed2-84cf-11ea-94b4-7fc90dbe7852
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928, dziękuję. Zweryfikuję tę sprawę.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928, czy możesz dać znać, kiedy dokładnie składałaś reklamację i w jakiej formie? 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
![A3dam A3dam](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928
Jeżeli sprzedający nie funkcjonuje już na Allegro to i podany niegdyś przez Niego adres ma prawo być nieaktualny.
Aktualny adres rejestrowy przedsiębiorcy można znaleźć np. po NIP-ie w CEIDG (dla JDG), a dla spółek np. w KRS.
Ale takie elementarne rzeczy to RPK powinien wiedzieć ...
![Client:39678928 Client:39678928](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście. Tylko problem w tym, że ów firma ma różne numery NIP i różne adresy.
Niestety nie odbiera korespondencji. Myśle, że te dane które podał do swojego konta Allegro jako sprzedawca i z których to danych wysyłam mi towar są faktyczne.
![A3dam A3dam](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928
firma ma różne numery NIP
Rzecznik Ci tak powiedział ?
Kupiłaś u konkretnego przedsiębiorcy (legitymującego się konkretnym numerem identyfikacji podatkowej).
![Client:39678928 Client:39678928](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, Pani powiedziała mi ze mam im wysłać wiarygodny adres, bo na ten adres który podałam,nikt nie odbiera od nich korespondencji.
![A3dam A3dam](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928
Podaj NIP tego przedsiębiorcy.
![Agent051 Agent051](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39678928 Krótko mówiąc, Pani Rzecznik cię spławiła. Ona doskonale wie jak ustalić adres przedsiębiorcy i ma więcej możliwości niż ty. A przedsiębiorca prawdopodobnie z premedytacją nie odbiera pisma od RPK.
![Client:96810784 Client:96810784](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdyby RPK chciał coś zdziałać to by zdziałał bo nie ma w polskim prawie czegoś takiego jak "nie odbiorę pisma więc udajemy, że sprawa nie istnieje".