Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam serdecznie z góry przepraszam jesli cos zle zrobiłam,ale jestem pierwszy raz tutaj i jestem taka nieogarnieta troszke.Błagam o pomoc,poniewaz sama mysle sobie z tym nie poradze. Mianowicie okolo rok temu kupiłam córce gre ZOO TYCOON,niestety nie płyte ale sam klucz do gry,ktory trzeba było aktywowac przez aplikacje STEAM. Niestety w kompie była wymieniana płyta główna i nie mam na komputerze nic wszystko musze na nowo instalowac. Córka cisnie mnie o ta gre,ja jej nowej nie kupie bo wiem ze ona gdzies tam jest i jak mam to zrobic zeby ona trafiła z powrotem na moj komputerek? Bardzo prosze wszystkich co sie znaja o pomoc. DZIEKUJE Alicja
@Client:42385632 Jeśli klucz był aktywowany na Steam, to gra została na stałe przypisana do konta. Wystarczy więc zainstalować klienta Steam i do niego się zalogować, aby móc ponownie zainstalować ww. grę.
Sam klucz natomiast najprawdopodobniej dostałaś na mejla powiązanego z allegro.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:42385632 Przywróciłam zakup tej gry do Twojej zakładki Kupione, ale w naszym systemie płatność ma status "nieudana", co oznacza, że bank odrzucił Twoją płatność za to zamówienie.