Gdzie moge zobaczyć środki zwrócone mi przez sprzedawcę, towar był kupiony za kartę podarunkową?
Sprzedawca twierdzi ze oddal pieniadze, ja nie widze zwrotu na koncie, a placilem za towar kartą podarunkową.
@sigi_d jeśli zamówienie było opłacone kartą podarunkową, to na Twoim koncie przypiszemy nową kartę. Znajdziesz ją w zakładce Kupony i karty podarunkowe oraz podstawi się ona automatycznie podczas składania zamówienia, w sekcji "Twoje zniżki". 😊
Ale nic nie mam - bo byc moze juz je wydalem. A nie moge zobaczyc historii Kart Podarunkowych (a przynajmniej nie moge znalezc). Moge zobaczyc ta historie?
@sigi_d podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zwrot. Będę mogła sprawdzić szczegóły. 😊
Numer zamówienia 8c31f380-d06a-11f0-8fb3-911dc086a85c
@sigi_d do tego zamówienia, sprzedający nie zlecił zwrotu przez nasz system oraz nie została tutaj użyta karta podarunkowa (zamówienie jest opłacone w całości kartą płatniczą). W takiej sytuacji zachęcam do kontaktu ze sprzedającym, aby przesłał potwierdzenie zwrotu pieniędzy na Twój rachunek.
Bez wnikania w szczegoly, byly dwa zamowienia, bo pierwsze utwilo w zepsutym paczkomacie.
Jednak zwrot jest za to zamowienie:
Numer zamówienia: 886eca80-cd08-11f0-aaf5-b992d92185af
Kwota zwrotu: 73,77 zł
Forma zwrotu:
Karta płatnicza MASTERCARD 1,00 zł ****0584
Kupony 72,77 zł Kupony użyte podczas zakupu, wraz z naliczonym zwrotem znajdziesz w Kupony.
I tu cale clue problemu: ja nie widze co mi przyszlo w Kupony i kiedy? Bo obecnie nie widze nic.
Dlaczego w Kupony nie widze historii? Przepuszczam tam setki zlotych rocznie i NIE MAM SLADU!
@sigi_d dziękuję, za informacje! Sprawdziłam zamówienie i widzę, że sprzedający zlecił już zwrot pieniędzy, a karta podarunkowa odnowiła się na Twoim koncie. Wykorzystałeś ją przy zakupach 17 grudnia (zamówienie o numerze: 7d602b40-db70-11f0-a498-b9b898686614).
Na ten moment nie ma dodykowanego miejsca, aby sprawdzić historię wykorzystanych kart podarunkowych - dziękuję za Twoją sugestię i zachęcam do podzielenia się Twoim pomysłem tutaj. 😊 W szczegółach zamówienia, możesz jedynie sprawdzić, czy przy danym zamówieniu została wykorzystana karta podarunkowa lub kupon.