Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@alpa_2008 Skąd ta informacja o zwrocie wpłaty? Był mail od Allegro z taką informacją? Jeśli nie było, sprzedawca nie zwrócił. Jeżeli taki mail był, sprawdź dokładnie wszystkie swoje konta bankowe i zobacz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Jeżeli nigdzie pieniędzy nie ma, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli sprzedawca nie zwrócił, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko pieniądze odda.
@alpa_2008 Wcale tak być nie musi jak pisze poprzednik. Nie tak dawno rezygnowałem z zakupu, nikt mnie o zwrocie pieniędzy nie powiadamiał, pieniądze wpłynęły na rachunek bankowy dokładnie 15 dnia od przyjęcia zwrotu przez sprzedawcę.
Sprzedawcy mają te swoje ustawowe 14 dni i czasami wykorzystują do max. Każdy może mieć problemy finansowe, cierpliwości.
@alpa_2008 Rozumiem, że chodzi o zgrzewarkę? Zapłaciłeś za nią, korzystając z usługi Allegro Pay. Jeśli zwracasz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększają Twoje środki dostępne w usłudze. Nie są przekazywane na Twój rachunek bankowy.