Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zapłaciłam za zamówiony stojak na buty na konto Allegro PaYu do dzisiaj niemam przesyłki?
@EWA-E114 Raczej zalecam kontakt ze sprzedającym. Najlepiej w szczegółach zakupu ZAPYTAJ O ZAKUP
Możesz też otworzyć dyskusję, jeśli nie otrzymałaś przedmiotu
@Agent555 przed rozpoczęciem dyskusji wypadałoby zerknąć na status płatności ... prawda ?
Widzę ze to zakup na raty< Allegro Pay, jeżeli zakup został opłacony to powinien być tu jako opłacony: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione, jest? teraz jaki jest deklarowany czas wysyłki przez sprzedającego, jak masz opłacony i minął czas dostawy to otwórz dyskusje: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@EWA-E114 już wyjaśniam. Płaciłaś za to zamówienie (nr 82bef191-17b3-11ed-a6fb-43d21c5f870c) przelewem tradycyjnym, a ten księguje się nawet kilka dni roboczych. Status tej płatności to wciąż "w trakcie", dlatego sprzedający nie wysłał Twojego zakupu - nie otrzymał jeszcze za niego wpłaty.
Mogę skonsultować tą płatność z operatorem i zweryfikować czy trafi do sprzedającego, aby to zrobić potrzebuję potwierdzenie tego przelewu, czy możesz wysłać je na adres spolecznosc@allegro.pl?
@la_nika czy byś mogła sprawdzić czy serwis otrzymał 150 zł , proszę nie pisz tu za co była ta wplata
@Agent555 mogę to sprawdzić, ale czy możesz naprowadzić mnie podając numer zamówienia? Na Twoim koncie w tej kwocie (dokładnie 150,14 zł) znalazłam tylko zamówienie z 26 lipca 2022, ale płatność jest zakończona, a przesyłka u Ciebie.
Jeśli chodzi o spłatę Allegro Pay to przykro mi, ale nie mogę tego sprawdzić, może to zrobić tylko Doradca z Allegro Pay po telefonicznej weryfikacji tożsamości.
@la_nika podam ci ten numer 25153430
proszę sprawdź czy przelew się zaksiegowal i czy otrzymam maila.
Jak to sprawdzisz proszę nie pisz tu na społeczności za co była wplata
@Agent555 ok, wszystko jasne 🙂 Nie mogę sprawdzić tego przelewu, ale gdy tylko się zaksięguje to otrzymasz od nas wiadomość w korespondencji e-mail.
Napisałam też bezpośrednio do Doradczyni, która się tym zajmuje i poprosiłam o informację, gdy się zaksięguje lub jeśli pojawią się jakieś problemy. Gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj z informacją.
@la_nika Bardzo ci dziękuję za pomoc.