Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam proste pytanie. Gdzie powinienem zamieścić poniższą opinię? Powinienem ją wystawić sprzedawcy, czy produktowi? 🙂
"Niestety, ale nie mogę polecić tej frytkownicy, ale nie dlatego, że źle działa tylko dlatego, że ma wady wizualne. Otrzymałem urządzenie, które miało wgniecenia, przebarwienia, zarysowania, deformacje i jest źle spasowane! Koszt jak za nową, a otrzymałem jakby powystawową - albo to celowe działanie albo tak to wychodzi z fabryki. Przedni panel nad koszem miał wgniecenia / deformacje widoczne w konkretnym oświetleniu, ale dobrze wyczuwalne pod palcami. Plastikowa okładzina uchwytu koszyka także deformacje / falowanie wyczuwalne pod palcami. Na górnym tylnym panelu widzoczne odbarwienie i rysy. Sam kosz wgniotka na dole, na środku i dodatkowo jakieś wybrzuszenia na dolnej krawędzi. Spasowanie koszyka do urządzenia takie, że może i działa, ale patrzeć się na to nie chce - z jednej strony szpara większa, z drugiej mniejsza, z jednej strony wystająca krawędź poza obrys urządzenia. Czyli technicznie sprawne, ale wykończenie postarane tak na 50% i spasowane stopą. Urządzenie za 1 tys. zł nie powinno być tak niechlujnie wykończone. Dodatkowo, te deformacje czuć pod palcami, ale uwidaczniają się w danym świetle, więc można się niemiło zaskoczyć. Byłbym w stanie nawet dać więcej, aby dostać nowe urządzenie, a nie coś z outletu, ale zostałem poinformowany w drodze reklamacji, że to od ciepła - czyli nawet rysy i odbarwienia są od ciepła generowanego przez urządzenie. To świadczy jeszcze gorzej o tej frytkownicy, bo sugerowałoby kiepską izolację i kiepską wytrzymałość materiałów. Ciężko mi w to uwierzyć, bo mam porównanie z drugą frytkownicą Cosori TurboBlaze i tam tego po prostu nie ma LUB jeszcze nie zauważyłem, ale przynajmniej koszyk jest dobrze spasowany i nigdzie nie odstaje. ”
A ta reklamacja to była z pomocą Allegro?
@MIG25_Radektrudno powiedzieć 🙂 Jeżeli uważasz że to wady fabryczne, to produktowi. Jeżeli uważasz że to sprzedający wprowadził Cię w błąd i sprzedał towar z outletu, to sprzedawcy.
Cześć, @MIG25_Radek. Ta opinia powinna trafić do oceny sprzedającego, ponieważ opisuje problemy transakcyjne spowodowane nabytymi wadami produktu, a nie produkt sam w sobie.
@MiMary i tu się z Tobą nie zgodzę bo pominęłaś kluczowy element jakim jest opis oferty , a nie znamy go , klienci zwykle kupują po taniości na podstawie tytułu i pierwszego zdjęcia ,a potem mają pretensje do całego świata
@MIG25_Radek jeśli oczekujesz rzetelnych wskazówek podaj nam link do oferty
...z drugiej beczki @MiMary ....transakcja miała być dzisiaj wykluczona , a nie jest
Towar kupiony nowy: https://allegro.pl/oferta/frytkownica-beztluszczowa-duza-10l-2800w-cosori-twinfry-dual-air-fryer-161...
Fabrycznie zapakowany w oryginalne opakowanie plus karton wysyłkowy. Urządzenie zabezpieczone styropianem na górze i na dole dystansując urządzenie od ścianki kartona na jakieś 15 cm. Brak uszkodzeń opakowania, w środku brak luźnych elementów. 🙂
Sprzedawca napisał, że nie jest w stanie zapewnić nowego wyglądu towaru. Gdybym miał zapewnienie to kupiłbym drugi lub wymienił. Nie winię o to sprzedawcy, bo widocznie tak dostaje towar.