anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gdzie są moje pieniądze i kto mi je zwróci ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
vasco12
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przedmiot. Po zakupie zrobiłem przelew i otrzymałem emaila z Allegro, w którym  dziękują mi za uregulowanie płatności  ( przelew na 100 prac poszedł ). Sprzedający pieniędzy nie otrzymał. Nie ma konta - tak twierdzi (nie otrzymałem z Allegro informacji, że sprzedający otrzymał moją wpłatę). 

Pytanie - gdzie są moje pieniądze,  kto je ma  i kto ma je zwrócić ? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

sprawdź tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione jaki jest status płatności , jeśli ,, rozpoczęta ,, lub ,,anulowana ,, mógł wystąpić problem z autoryzacją i środki powrócą na Twoje kont w 3 dni robocze . Jeśli figuruje jako ,, zakończona ,, sprzedawca ma środki tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@vasco12 Jaki masz status wpłaty w zakładce Moje zakupy? Zakończona - sprzedawca pieniądze otrzymał. Anulowana - sprzedający nie otrzymał. W takiej sytuacji pieniądze wracają do Ciebie, co może potrwać 3 dni robocze. Po zwrocie wpłaty lub już teraz w zakładce Moje zakupy ponów płatność.

To, że sprzedający nie ma konta Ciebie nie interesuje, jeśli masz płatność zakończoną, sprzedawca ją otrzymał i musi Ci wysłać towar.

oznacz moderatorów
vasco12
#7 Wielbiciel#

Status wpłaty - zakończona 

Dzięki za pomoc 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

pewnie początkujący i nie ogarnia , podaj mu link - https://allegro.pl/myaccount/newpayments_incoming.php

Środku musi sobie wypłacić na swoje konto .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@vasco12 W takim razie pieniądze otrzymał i ma obowiązek wysłać przedmiot. Gdyby Ci stwarzał problemy i twierdził, że nie ma wpłaty, otwórz Dyskusję i poproś tam o interwencję Allegro.

oznacz moderatorów