Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot. Po zakupie zrobiłem przelew i otrzymałem emaila z Allegro, w którym dziękują mi za uregulowanie płatności ( przelew na 100 prac poszedł ). Sprzedający pieniędzy nie otrzymał. Nie ma konta - tak twierdzi (nie otrzymałem z Allegro informacji, że sprzedający otrzymał moją wpłatę).
Pytanie - gdzie są moje pieniądze, kto je ma i kto ma je zwrócić ?
sprawdź tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione jaki jest status płatności , jeśli ,, rozpoczęta ,, lub ,,anulowana ,, mógł wystąpić problem z autoryzacją i środki powrócą na Twoje kont w 3 dni robocze . Jeśli figuruje jako ,, zakończona ,, sprzedawca ma środki tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
@vasco12 Jaki masz status wpłaty w zakładce Moje zakupy? Zakończona - sprzedawca pieniądze otrzymał. Anulowana - sprzedający nie otrzymał. W takiej sytuacji pieniądze wracają do Ciebie, co może potrwać 3 dni robocze. Po zwrocie wpłaty lub już teraz w zakładce Moje zakupy ponów płatność.
To, że sprzedający nie ma konta Ciebie nie interesuje, jeśli masz płatność zakończoną, sprzedawca ją otrzymał i musi Ci wysłać towar.
Status wpłaty - zakończona
Dzięki za pomoc
pewnie początkujący i nie ogarnia , podaj mu link - https://allegro.pl/myaccount/newpayments_incoming.php
Środku musi sobie wypłacić na swoje konto .
@vasco12 W takim razie pieniądze otrzymał i ma obowiązek wysłać przedmiot. Gdyby Ci stwarzał problemy i twierdził, że nie ma wpłaty, otwórz Dyskusję i poproś tam o interwencję Allegro.