Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
- Zamówiłem towar
- przyszedł niekompletny
- sprzedawca kazał mi zlożyć do przewoźnika
- gdy zadzwoniłem do przewoźnika było to conajmniej 2 lub 3 krotnie udzielił mi informacji , że reklamacje składam do sprzedawcy
- złozyłem reklamację do sprzedawcy - czym go rozłościłem
- pracownicy allegro tez mi napisali abym złożył do przewoźnika
- kilka różnych w tym czasie telefonów do prawników którzy udzielili mi tych samych informacji , że przewoźnik dobrze mi powiedział i że bardzo dobrze zrobiłem
- podałem te osoby z imienia i nazwiska bo sobie zapisywałem rozmowy
- mineło ponad dwa tygodnie jestem bez brakującego towaru ani żadnego zwrotu
- mało tego allegro uznało , że dyskusja zakończona i rozwiązana
Może ktoś mądrzejszy mi teraz powie co by zrobił w ww sytuacji ?
W smarcie stronami reklamcji sa odbiorca i allegro te 2 str mogą złożyć reklamację do przewoźnika... kupiłeś od firmy czy osoby prywatnej?