Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupy miały być doręczone do punktu One, który w międzyczasie zlikwidowano. Mailowo poproszono mnie (pracownik Allegro) o adres, podałem. Tylko że w zakładce szczegółowej historii przesyłek nadal sprawa kończy się na "odmówił odebrania przesyłki" - dotyczy punktu, nie mnie. Nie wiem gdzie one są, wracają do nadawców, czy ekonomiczna przesyłka idą na mój adres?
@Client:48869558 W tej sprawie składaj reklamację sprzedawcy, bo to on jest odpowiedzialny za przesyłkę do czasu jej otrzymania przez Ciebie - tak stanowią przepisy. Nie kontaktuj się z przewoźnikiem i z Allegro, tylko ze sprzedawcą. Nie musisz godzić się na zmianę punktu odbioru, możesz domagać się wydania rzeczy w tym punkcie, który wybrałeś. Jeśli sprzedawca nie może wydać towaru w miejscu przez siebie określonym, który wybrałeś i godzisz się na zwrot wpłaty, sprzedawca musi Ci oddać środki niezwłocznie. Kupując na Allegro nie akceptujesz jednocześnie żadnych regulaminów przewoźnika.
@Client:48869558 Przesyłka powinna zostać przekierowana na adres, który podałeś.