Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
22 listopada wystukałem listę zakupów, u kilku sprzedawców i według "instrukcji" do PayU puściłem przelew. Mój bank potwierdził, że pieniądze wyszły. Dziś otrzymałem mail z Allegro (fajna firma- może znacie???) że "Twoja płatność nie została zrealizowana". Czy to znaczy, że pieniądze gdzieś w kosmos trafiły a ja mam po raz drugi kupić interesujące mnie towary??? Szanowny Moderator bez trudu po numerze klienta trafi na szczegóły sprawy
Rysiek
@Client:101027778 prześlij proszę potwierdzenie pobranej płatności przez ten formularz. Doradca będzie mógł zweryfikować wpłatę z operatorem płatności.
[edytowano] widzę, że wybrana płatność to przelew tradycyjny. Wpłata mogła nie zostać jeszcze zaksięgowana. Sprzedający dostanie pieniądze w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli do środy, do końca dnia status zamówienia się nie zmieni - to prześlij proszę potwierdzenie pobranej płatności przez formularz.
Dzięki, właśnie zauważyłem mail z tekstem że płatności się odnalazły i towar się szykuje ponoć do drogi 😉