Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z dostawą przesyłki przez DPD. Przesyłka powinna już dotrzeć, a jej nie ma. Sprzedawca nie zawinił w tej sytuacji ponieważ wysłał wszystko w terminie poza tym mam z nim kontakt, tylko dostawca czyli firma DPD. Po kontakcie na infolinii DPD zostałem zasadniczo olany i paczka gdzieś im zaginęła, przesyłka jest dla mnie bardzo ważna bo to prezent. Proszę o pomoc
@andrzej14082 Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca skontaktuje się z przewoźnikiem i wyjaśni losy przesyłki.
We wskazanym miejscu po wypełnieniu wszystkiego odsyła mnie do rozmowy z sprzedawca, a nie o to chodzi, chyba że jest gdzieś pole wyboru odnośnie dostawcy
@andrzej14082 To też jest opcja, ponieważ sprzedający w takiej sytuacji wyjaśnia to z nami lub z przewoźnikiem. Jeśli chcesz połączyć się z doradcą na czacie, możesz wybrać inny temat. W razie potrzeby zostaniesz przekierowany.
Możesz też podać numer przesyłki tutaj, a ja skieruję sprawę do weryfikacji. 🙂
Okej dziękuję za pomoc 🙂