Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
DWA PRZEKAZY WPŁACONE PAYU POCZTA POLSKA KTOŚ MI NAMIERZY CO SIĘ DZIEJE GDZIE UTKNEŁY PIENIĄDZE-Z DNIA 23.12.20.22
@bonzo1111 rozumiem, że chodzi o zamówienia nr ab153c11-7f20-11ed-9c6f-c9df0e7301af, nr ab153c10-7f20-11ed-9c6f-c9df0e7301af oraz nr ab153c12-7f20-11ed-9c6f-c9df0e7301af były to płatności przelewem tradycyjnym i mają status "nieudana" w związku z czym zamówienia zostały anulowane automatycznie z powodu braku wpłaty.
Najprawdopodobniej w tytule lub danych pojawił się błąd i wpłata została odrzucona przez operatora płatności.
Czy możesz przesłać potwierdzenie tych przelewów na adres spolecznosc@allegro.pl? Wyjaśnię to z operatorem płatności, możliwe że konieczne będzie udanie się do placówki poczty lub banku.
@bonzo1111 dziękuję za przesłanie potwierdzeń, skontaktujemy się z operatorem płatności i wrócimy do Ciebie z informacjami w wiadomości e-mail.
PROSZĘ O ZAŁATWIENIE TEJ SPRAWY , 13,01.23 kursy walut - Szukaj w Google
EUR 4,6915 0,0028 (0,06%)
USD | 4,3272 | -0,0281 (-0,65%) |
BRAK ODPOWIEDZI NA PRZESŁANE ZDJĘCIA PRZEKAZÓW.
@bonzo1111 w sprawie nr 30452495 poprosiliśmy Cię o podanie danych do zwrotu. Odpisz proszę na naszą wiadomość e-mail, znajdziesz ją wpisując numer sprawy w wyszukiwarkę poczty e-mail.
ODPOWIEDZIAŁEM 15.01.23 Z KONTA [edycja] podałem nr konta do wpłaty z allegro.w sprawie nr 30452495
-idę jutro poczta polska o wyjaśnienie
@bonzo1111 przykro mi, ale nie widzę Twojej odpowiedzi w wymienionej sprawie. Czy możesz przesłać zrzut ekranu z Twojej poczty, gdzie widoczna będzie Twoja odpowiedź oraz numer sprawy na adres spolecznosc@allegro.pl?
POPRZEDNI KOMPUTER MIAŁEM Z PRZEGLĄDARKĄ GOOGLE CHROME TERAZ MICROSOFT EDGE JAKOŚ TAK WIADOMOŚCI PRZECHODZĄ OS WAS NA WP.PL JA WYSYŁAM TERAZ Z KONTA MIKROSOFTU-NIE MOGĘ SIĄ POŁAPAĆ O CO CHODZI WINDOWS 11 MUSIAŁEM UTWORZYCĆ JAKIES KONTA TERA NIE WIEM GDZIE SĄ--[edycja] jeszcze acer chce aby utworzyć konto
@bonzo1111 na zrzucie, który przesłałeś widać, że odpisałeś nie w odpowiednim miejscu.
Dlatego wiadomość nie doszła gdzie miała dojść. Zróbmy tak, ja przekażę Twoja dane i jeśli będzie to wystarczające to otrzymasz zwrot na podane dane. Jeśli natomiast konieczne będzie podanie tych danych osobiście przez Ciebie to poproszę o kontakt z Tobą Doradcę, który pomoże Ci to rozwiązać. Więc na razie poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Dam znać 🙂
dobrze
@bonzo1111 wracam z informacją, że dane do zwrotu zostały przekazane operatorowi. W ciągu kilku najbliższych dni powinny pojawić na się na Twoim koncie.
BYŁEM WCZORAJ POCZTA POLSKA GDZIE DOKONAŁEM WPŁATY SKSEROWALI DRUKI PRZEKAZÓW -DZŚ ODPOWIEDŻ ,,WSZYSTKIE ZOSTAŁY PRZELANE SĄ PO STRONIE ALLEGRO,,-
@bonzo1111 tak i zostaną przekazane na Twoje konto w ciągu najbliższych dni, ponieważ przekazaliśmy operatorowi dane do zwrotu, które przesłałeś do mnie w wiadomości e-mail.
Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, środki wkrótce powinny zaksięgować się na Twoim koncie.
A MAM JAKIEŚ POWIADOMIENIE COD 200 BŁĄD
@bonzo1111 widzę, że zostało to już wyjaśnione w sprawie nr 30452495, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, środki powinny wrócić na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych.
WITAM 1234 ZŁ MAM JEZCZE JEDEN ZOTAŁ
MAM,
@bonzo1111 dziękuję za informację! Cieszę się, że już wszystko wyjaśnione 🙂