Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W aplikacji jest glitch polegający na tym, że po przejściu do kategorii produktów danego sklepu (motoryzacyjnego) i wybraniu filtrowania po matce samochodu dochodzi do produktu z którego zaczęliśmy przeglądanie kategorii w sklepie. To jest, znalazłem filtr powietrza do Audi, przechodzę do wszystkich filtrów powietrza tego właśnie sprzedawcy, następnie włączam filtrowanie poprzez markę samochodu i mnie wyrzuca do początkowej aukcji zamiast wyświetlić listę filtrów w tym sklepie i dla tego konkretnej marki czy konkretnego modelu. Nagrałem ekran, aby to zobrazować
https://photos.app.goo.gl/RyWhRsxK3VmQsFid9
@Kujawamaster Cześć. 🙂 Wielkie dzięki za wiadomość i filmik. Przekazuję zgłoszenie do Działu Technicznego. Sprawdzimy, co się dzieje. 🙂
@Kujawamaster Dziękuję za cierpliwość i jeszcze raz dziękuję za zgłoszenie! Poprawka pojawi się w najbliższej aktualizacji aplikacji (czyli w wersji 8.8.0) 🙂