Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie graficznego statusu zwrotu w zakładce "Moje zakupy". Etykieta wygenerowana, zwrot widnieje na stronie PP jako doręczony, a mimo to na "pasku" widnieje tylko "Zwrot zgłoszony". Czym to jest spowodowane?
@Djdidzejek, czy mogę Cię prosić o numer zamówienia, którego to dotyczy, wraz ze zrzutem ekranu, który obrazuje tę sytuację? 🙂
@mr_omaTak to wygląda w mojej karcie.
nr zamówienia: 6efafd62-0b4e-11ec-aa83-c1fb515447c8
@Djdidzejek, dzięki! Skonsultuję to i wrócę z odpowiedzią zwrotną. 🙂
@mr_oma Super! Czekam w takim razie na informację.
@Djdidzejek, otrzymałam informację, że w Twoim przypadku status zwrotu nie zdążył się zaktualizować. Czy możesz sprawdzić, czy status pokazuje już u Ciebie poprawną wartość?
W każdym razie najważniejsze, że zwrot został odebrany przez Sprzedającego. 🙂
@mr_oma, niestety status dalej figuruje jak na screenie powyżej. Mam nadzieje, że Sprzedający u siebie widzi wszystko jak trzeba i zwrot dotrze do mnie w miarę rozsądnym terminie 🙂
Witam,
@pawel83, czy możesz wskazać numer zamówienia?
@mr_oma Jeszcze jedno pytanie odnośnie statusu. Aktualnie widnieje jako: Zwrot zakończony. Pełen zwrot pieniędzy, sprzedający twierdzi, że przelew został zlecony. U mnie natomiast brak informacji o tym via e-mali, oraz na konto również nic nie wpłynęło. Jaka jest procedura?
@Djdidzejek, widzę, że zwrot na kwotę 275 zł został zlecony wczoraj o 18:51. 🙂 Środki znajdziesz na swoim koncie za maksymalnie 2-3 dni robocze.