Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem Regulator napięcia do quada , pochodził 6 miesięcy i się popsuł.
Chciałem odesłać na gwarancji , ale sprzedawca napisał do mnie wiadomość:
"W przypadku elektroniki gwarant wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego prawidłowy montaż w pojeździe. "
Kto ma to potwierdzić?
@luka__s to nie korzystaj z gwarancji bo to dobrowolne świadczenie i na zasadach gwaranta tylko reklamuj z tytułu rękojmi do roku domniema się wada była w produkcje po roku musisz to udowodnić 🙂
A w razie co jak chcesz ciągnąć gwarancje to udaj się do warsztatu gdzie to Ci montowali i poproś o pismo 🙂
@luka__s Tu masz opis i reklamuj z tytułu rękojmi, za towar odpowiada sprzedający a nie producent: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie.
@luka__s
Dokumentem potwierdzającym prawidłowy montaż w pojeździe może być np. oświadczenie kupującego, że postępował zgodnie z dołączoną do produktu instrukcją w j. polskim.
(brak instrukcji w j. polskim zamyka gwarantowi możliwość wykazania ew. "nieprawidłowego" (niezgodnego z instrukcją) montażu).
Sprawdź również czy w warunkach gwarancji przekazanych Ci w chwili zakupu był zapis na który teraz powołuje się sprzedawca (jeżeli nie było go - to nie może teraz stawiać dodatkowych warunków).
Ponadto jeżeli w warunkach gwarancji są zapisy uciążliwe dla Ciebie - to zgłoś reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy (nie do gwaranta).
Uprawnienia z tytułu ustawowej rękojmi mogą być realizowane niezależnie od uprawnień z tytułu dobrowolnej gwarancji.