anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gwarancja na niedziałający poprawnie produkt

Tu-dices
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór

Rok temu zakupiłem urządzenie elektroniczne z gwarancją na dwa lata. Jakiś czas temu pojawiły się problemy z tym urządzeniem, mianowicie nie działa poprawnie. Z tego też powodu postanowiłem zajrzeć do jego wnętrza, ale napotkałem problemy, nie mogłem odkręcić wszystkich śrubek, w dodatku WD40 nie pomagało, więc postanowiłem je rozwiercić, co wiązało się z lekkim uszkodzeniem plastikowej obudowy tego urządzenia.

Stąd też moje pytanie czy mogę naprawić ten produkt w ramach gwarancji czy też nie?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Knowhere
#21 Demiurg#

@Tu-dices A jak myślisz? Ingerencja w sprzęt zazwyczaj oznacza utratę gwarancji.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tu-dices niestety gwrant najprawdopodobniej odmówi naprawy z tytułu samowolnej ingerencji w sprzęt .

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Nikt tu nie zna warunków gwarancji, które otrzymaleś na sprzęt. Sam powinieneś to wiedzieć.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Samowolka ci może zaszkodzić ,nie działa to od razu trzeba reklamować a tak to teraz problem pozostanie w twoich rękach.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Tu-dices Nie korzystaj z gwarancji, złóż pisemną reklamację z 2-letniej rękojmi. Na podstawie gwarancji mogą Ci odrzucić reklamację ze względu na ingerencję, uszkodzenie, zerwanie plomb itp. Warunki rękojmi określają przepisy i tam aż takich obostrzeń nie ma. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

reklamować towar po takiej ingerencji w sprzęt

to

szczyt bezczelności

to jak

"narobić na wycieraczkę i poprosić o papier"

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Sprzedający reklamację musi przyjąć, w ciągu 14 dni musi się do niej ustosunkowć, więc może w tym terminie odpisać kupującemu, że przekazał sprzęt do serwisu firmowego i czeka na opinię. Jaka będzie opinia trudno powiedzieć, ale doszło nie tylko do ingerencji, ale również do uszkodzenia sprzętu, więc raczej sukcesu bym się nie spodziewał.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@RED napisał:

"reklamować towar po takiej ingerencji w sprzęt

to

szczyt bezczelności

to jak

"narobić na wycieraczkę i poprosić o papier"

 

słuchaj dzieweczko

- Ona nie słucha -

to

dzień biały! to miasteczko!

przy

tobie nie ma żywego ducha

co

tam wkoło siebie chwytasz

kogo

wołasz z kim się

witasz

- Ona nie słucha. -

to jak

martwa opoka


 

 

 

 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów