Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem dziś towar na Allegro, zabawkę dla dziecka na Mikołajki. Oferta była oznaczona znaczkiem "Gwarancja najniższej ceny". Podczas finalizacji transakcji , strona Allegro sama zachęciła mnie do sprawdzenia czy gdzieś indziej ten sam towar jest dostępny taniej , oferując 45 złotych rekompensaty za znalezienie takiego sklepu. Znalazłem więc taką ofertę w jednym ze sklepów z listy Allegro więc wysłałem zamówienie. Po godzinie sprzedawca anulował moje zamówienie. Po kolejnej godzinie Allegro odpowiada mi że moje zgłoszenie w programie : "Gwarancja najniższej Ceny" zostało odrzucone bo "Towar został zwrócony". Rzecz w tym że ja nic nie zwracałem , i nie miałem nawet takiej intencji. To sprzedawca anulował zamówienie , a może zrobił to w ramach zmowy z Allegro. W efekcie ostałem zarówno bez zakupionej zabawki , bez kasy którą za nią zapłaciłem i bez obiecanych 45 złotych rekompensaty. W mojej ocenie to przekręt. A co Wy o tym sądzicie ?
@kulfon8400 O które zamówienie chodzi?
8f39f77b-4efe-3226-8387-457b47030cea
@kulfon8400 gwarancja najniższej ceny to dotyczy tylko wybranych sklepów na allegro a nie całego allegro regulamin sobie poczytaj a te sklepy oczywiście mają podobne ceny a nie jakiś random spoza programu mający sporo taniej
Przeczytaj sobie ze zrozumieniem mój post zanim zabierzesz głos. Oferta w której złożyłem zamówenie była oznaczona tagiem "Gwarancja najniższej ceny"
Jak sprzedawca anulował zamówienie to i pieniądze zwróci, jeśli nie dostałeś potwierdzenia/maila o zwrocie środków od allegro to otwórz dyskusję ze sprzedającym.
Sprzedawca anulował Twoje zamówienie więc na jakiej podstawie mamy "zaliczyć" je do Gwarancji Najniższej Cenie. Takie sytuacje jak anulowanie zamówienia się zdarzają.
Nie mam co prawda wpływu na Twoją ocenę tej sytuacji - natomiast fakty są takie, że ten program to nie "obiecanie" komuś czegoś a o czym jest ten program to zachęcam Ciebie do zapoznania sie z Regulaminem Gwaranacji Najniższej ceny, bo z tego co czytam w Twoim wpisie nie masz wiedzy o nim a "rzucasz" bezpodstawnymi oskarżeniami.
To nie ja rzucam bezpodstawne oskarżenie tylko wy
W waszej odpowiedzi na moje zgłoszenie do programu "Gwarancja najniższej ceny czytam: (cytat)
"
| |||
|
"
W tej odpowiedzi mijacie się więc z prawdą , bo przedmiot wcale nie został zwrócony. tylko zamówienie zostało anulowane przez sprzedawcę.
Stosujecie więc tani chwyt marketingowy , a później okazuje się że towar wcale u was kupić w tej cenie nie można. Czy to nie przekręt ?
Bezspornym jest natomiast to że po złożeniu zamówienia znalazłem na konkurencyjnym marketplace ten sam towar w dużo niższej cenie.
@kulfon8400 Fakt - komunikat Allegro jest nieprecyzyjny ale jakie to ma znaczenie? Nie doszło do transakcji i sprzedający zwróci Ci środki.
on chce dostać kasę za sam fakt że znalazł coś taniej niż w allegro
@mix-mce No chyba że tak 😅
Drodzy moderatorzy
Zamykam ten temat bo naprawdę nie chodzi o jakieś rekompensaty tylko o zasady
odpowiedzcie sobie na kilka prostych pytań
1. Cz została wystawiona na waszym marketplace ta oferta oznaczona etykietą "Gwarancja najniższej ceny" - odpowiedź brzmi TAK
2. Czy Allegro odpowiada za oferty wystawione na tym markeplace - odpowiedź brzmi TAK
3. Czy kupiłem towar w tej ofercie i za niego zapłaciłm - odpowiedź brzmi TAK
4. Czy moje zgłoszenie o tym że ten sam towar jest tańszy u konkurencji było prawdziwe - odpowiedź brzmi TAK
5. Czy to ja odstąpiłem od zawartej umowy kupna tego towaru - odpowiedź brzmi NIE
6. Kto w tej całej sytuacji miał prawo czuć się wyrolowany , skoro w momencie gdy pisałem ten post , nie miałem ani zapłaconej kasy ani towaru - odpowiedź brzmi - JA
7. Czy miałem prawo oburzyć się na zaistniałą sytuację - odpowiedź brzmi TAK
bez odbioru