Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupiłem kompresor bezolejowy
Dzisiaj otrzymałem informacje z serwisu, ze produkt nie zostanie naprawiony z uwagi na uszkodzenie paska. A ponoć to nie wpisuje się w zakres reklamacji. Jeśli nie naprawie odpłatnie kompresora to zostanę obciążony kosztami bezpodstawnej reklamacji. Moje pytanie brzmi następująco, czy w urządzeniu kompaktowym jakim jest zakupiony kompresor i gdzie nie widać paska ponieważ jest w środku jak mam ocenić przyczynę awarii. Musiał bym rozkręcić produkt zrywając plomby. To jest raczej nierealne abym mógł przewidzieć takie okoliczności. Z protokołu odpowiedzi wynika, ze tak czy inaczej zostanę pociągnięty do poniesienia kosztów. Nie mogłem przewodzić takiej usterki a sprzedający nie umieścił takiej informacji w aukcji (ze paski nie podlegają gwarancji) ja nawet nie wiedziałem ze tam występuje pasek. Proszę o informacje czy w takim przypadku, gdzie przedmiot używany sporadycznie. Odesłałem do serwisu urządzenie jak nowe nie weryfikowane, po prostu przestało działać muszę ponosić koszty? Jeśli trzeba to urządzenie naprawiać to ja wole kupić nowe oczywiście inne bo ten produkt był używany kilka razy i widocznie jego jakość jest wątpliwa. Proszę o pomoc w przedmiotowej sprawie.
Dodam, że zakończyłem dyskusję ze sprzedającym w dobrej wierze, sądząc ,że reklamacja po prostu przywróci przedmiot do sprawności i temat będzie zamknięty.
@Alek-Control nie ma czegoś takiego jak ,, obciążenie kosztami bezpodstawnej reklamacji.,, jedyne co może sprzedawca od Ciebie żadać to pokrycie kosztów przesyłki w której zwróci Ci produkt lub nakazać samodzielny odbiór określając przy tym rozsądny termin
@mdrogeria on ten kompresor na gwarancję wysłał a my nie wiemy co jest w karcie gwarancyjnej i gwarant owszem może miec tam zapis że w przypadku nieuzasadnionej naprawy gwarancyjnej obciąży wysyłającego przedmiot na gwarancję. Czyli sprzedawca dostanie rachunek i będzie dochodził zwrotu kasy od kupującego. @Alek-Control co do paska to sprzedawca nie musi wiedziec jak jest towar zbudowany ani tego pisać to wie serwis. Pasek mógł być źle zamocowany albo kompresor ci upadł / uderzył o coś etc a elementy eksploatacyjne nie podlegają naprawom gwarancyjnym
To zależy, jak realizowana jest gwarancja i kto jej udzielił.
Jak gwarancji udzielił producent lub importer, bezpośrednio klientowi końcowemu, to serwis wystawi fakturę na klienta końcowego i nie odeśle urządzenia, dopóki środki nie wpłyną na jego konto. Sprzedawca nie jest stroną w takim przypadku (on tylko przesłał urządzenia dalej).
Poproś o otwarcie dyskusji: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jeżeli nie ma opisu w książce ze ten pasek należy samodzielnie wymienić to nie daj się wciągnąć w jakieś koszty. Taki sprzęt lepiej reklamować z tytułu rękojmi, wówczas to sprzedający odpowiada a na gwarancji gwarant i może to być sprzedajacy albo producent itd.
@Alek-Control Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi. Przekażę prośbę o wznowienie dyskusji ze sprzedającym.