anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gwarancja, rękojmia?

Client:64477610
#7 Wielbiciel#

Czesc, w listopadzie 2023 kupiłem telewizor , sprzedającym było Allegro , niestety dwa dni temu przestał działać , jakie działania proponujecie podjąć ? Oddac na gwarancję ..rękojmia ? Byłbym wdzięczny za porady jak to zgłosić , niestety nigdzie nie widzę zakładki która by odpowiadała za zgłoszenia gwarancyjne , dodam jeszcze iż telewizor był sprzedawany bez FV , ale nie będzie to chyba problemem ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:64477610 Jaka to marka telewizora?
Skontaktuj się z serwisem producenta - wiele marek oferuje gwarancję door-to-door.

oznacz moderatorów

Client:64477610
#7 Wielbiciel#

Samsung 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:64477610 Zgłaszając reklamację sprzedającemu - do czego masz pełne prawo - telewizor będziesz musiał spakować i sprzedający będzie musiał go odebrać.
Cały proces może potrwać nawet dwa-trzy tygodnie.

Zajrzyj tutaj: https://www.samsung.com/pl/support/zgloszenie-naprawy/tv/

Skontaktuj się z serwisem i dowiesz się wszystkiego.
Najpewniej naprawa gwarancyjna zostanie zrealizowana u Ciebie na miejscu.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@Client:64477610

Samsung ma gwarancję door2door. Serwisant albo przyjedzie i dokona naprawy w domu, albo przyślą kuriera. Skontaktuj się w tej sprawie z najbliższym serwisem Samsunga. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:64477610   Jeśli nie ma żadnej informacji o gwarancjach masz prawo korzystać z rekojmi. Telewizor ma działać  przynajmniej rok a nawet dłużej.

Problem zgłaszasz w zakładce  - Moje zakupy  >> Opcje zakupu >> Zgłoś problem

Sprzedający ma obowiązek zaproponować jakieś rozwiązanie, ma 24 godziny na odpowiedź,  oczywiście cała procedura będzie trwać znacznie dłużej.

oznacz moderatorów