anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gwarancja zakupionego urządzenia.

Client:49198072
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Zakupiłam sprzęt laptopa ASUS w maju 2018 roku. Gwarancja nadal jest aktualna, ale niestety brak sprzedającego. Na karcie gwarancyjnej dużo obiecywali door to door, a teraz brak kontaktu. Strona internetowa nie istnieje, e-mail nieaktualny także, co robić teraz?

Z góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

A kto jest gwarantem w papierach, są jakieś serwisy, napisz do asusa doradzą gdzie wysłać na reklamację z tytułu gwarancji 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:49198072
#1 Nowicjusz#

gwarantem jest ta firma, której nie ma, ale dobry pomysł z tym ASUS-em dzięki 😉

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

e tam, źle się do tego zabierasz

Czy firma sprzedaje na allegro lub ma adres www jest nieistotne

Jako konsument masz dostęp do państowych rejestrów - podatników vat, cedig

czy też rzeczywistych beneficjentów (to wkrótce bo wirus przesunął wprowadzenie przepisów)

wystarczą dane adresowe, nip firmy i można łatwo znaleźć przedsiębiorcę lub osobę, która może prawnie odpowiadać za udzieloną gwarancję lub rękojmie

i mozna wysłać listem poleconym list z odpowiednim roszczeniem

oznacz moderatorów