Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem uszkodzony towar wysłałem zwrot brak zwrotu wpłaty na moim koncie
@grewko Może napisz coś więcej. Od kogo kupiłeś, od firmy czy osoby prywatnej? Kiedy odesłałeś? Czy jako zwrot bez podania przyczyny, czy jako reklamację?
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami. W Dyskusji sprzedawca nie może kłamać i będzie musiał przestawić potwierdzenie zwrotu wpłaty lub wysłania sprawnego towaru na wymianę.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@grewko A otrzymałeś powiadomienie dotyczące zwrotu i informację o sposobie przekazania środków.
Jak tak to kasy poszukaj :
Jak nie to sprzedawca nie wysłał mimo że ma 14 dni na to 🙂
a działasz zgodnie z przepisami?
przesłałeś Sprzedawcy odstąpienie od umowy lub formularz reklamacyjny z roszczeniem?
czy Sprzedawca ma Ci czytać w myślach?