anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wysłałem uszkodzony towar brak wpłaty na moim koncie

grewko
#7 Wielbiciel#

Dostałem uszkodzony towar wysłałem zwrot brak zwrotu wpłaty na moim koncie

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@grewko Może napisz coś więcej. Od kogo kupiłeś, od firmy czy osoby prywatnej? Kiedy odesłałeś? Czy jako zwrot bez podania przyczyny, czy jako reklamację?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami. W Dyskusji sprzedawca nie może kłamać i będzie musiał przestawić potwierdzenie zwrotu wpłaty lub wysłania sprawnego towaru na wymianę.

Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@grewko A otrzymałeś powiadomienie dotyczące zwrotu i informację o sposobie przekazania środków.

Jak tak to kasy poszukaj :

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.

Jak nie to sprzedawca nie wysłał mimo że ma 14 dni na to 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

a działasz zgodnie z przepisami?

przesłałeś Sprzedawcy odstąpienie od umowy lub formularz reklamacyjny z roszczeniem?

czy Sprzedawca ma Ci czytać w myślach?

oznacz moderatorów