Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zakupiłam sprzęt laptopa ASUS w maju 2018 roku. Gwarancja nadal jest aktualna, ale niestety brak sprzedającego. Na karcie gwarancyjnej dużo obiecywali door to door, a teraz brak kontaktu. Strona internetowa nie istnieje, e-mail nieaktualny także, co robić teraz?
Z góry dziękuję za pomoc
A kto jest gwarantem w papierach, są jakieś serwisy, napisz do asusa doradzą gdzie wysłać na reklamację z tytułu gwarancji 🙂
gwarantem jest ta firma, której nie ma, ale dobry pomysł z tym ASUS-em dzięki 😉
e tam, źle się do tego zabierasz
Czy firma sprzedaje na allegro lub ma adres www jest nieistotne
Jako konsument masz dostęp do państowych rejestrów - podatników vat, cedig
czy też rzeczywistych beneficjentów (to wkrótce bo wirus przesunął wprowadzenie przepisów)
wystarczą dane adresowe, nip firmy i można łatwo znaleźć przedsiębiorcę lub osobę, która może prawnie odpowiadać za udzieloną gwarancję lub rękojmie
i mozna wysłać listem poleconym list z odpowiednim roszczeniem