anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gwarancja

aGaTa9_9
#7 Wielbiciel#

Hej.

Kupilam drukarkę w styczniu. Teraz się zepsuła, wciąga kartki krzywo i nic nie drukuje. Czy mogę oddać na gwarancje tak żeby oddał mi sprzedawca pieniądze? Nie chce drukarki która się popsuła w 4 miesiące. Gdzie zostało wydrukowanych 20 kartek.

Dziekuje za wszelkie podpowiedzi 🙂

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@aGaTa9_9 Możesz zgłosić reklamację do sprzedającego. Najłatwiejszą drogą będzie założenie dyskusji. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

aGaTa9_9
#7 Wielbiciel#

Sprzedający odsyła na stronę gwaranta i mówi po kolei co kliknąć i że trzeba wydrukować.etykiete. ma czym skoro reklamuje drukarkę zepsuta.

Czy ja powinnam do gwaranta zgłaszać czy sprzedający? 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@aGaTa9_9  możesz odesłać do gwaranta, albo do sprzedawcy, ale ja bym proponował do gwaranta, bo szybciej będzie

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

Możesz złożyć reklamację i określić swoje oczekiwania jako zwrot gotówki ale przy pierwszej reklamacji to sprzedający decyduje o sposobie jej realizacji - wymiana / naprawa / zwrot. 

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@aGaTa9_9

Możesz reklamować z tutu niezgodności z umową (potocznie rękojmia) u sprzedawcy lub z tytułu gwarancji u gwaranta.

Zazwyczaj drukarki mają dość dobry serwis gwarancyjny, w ciągu kilku dni wymieniają na nową. W karcie gwancyjnej powinien być kontakt do autoryzowanego serwisu (może być ich kilka. 

Ps. HP zazwyczaj wymienia od ręki jeżeli to tania atramentówka, a Epson naprawia (ale to zależy od serwisu, bo tych jest kilka).

Uwaga. Serwis pokrywa koszt przesyłki od ciebie do nich i od nich do ciebie. Nie zwracają jednak kosztów wysyłki na własny koszt, ani kosztów wysyłki do sprzedawcy.

Ps2. Nie należy wysyłać akcesoriów o które serwis nie prosi. W razie wymiany na nową, zastępcza drukarka może nie mieć akcesoriów, bo w końcu klient powinien je mieć. Nie ma też możliwości odzyskania zutylizowanej drukarki i akcesoriów.

oznacz moderatorów