Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej.
Kupilam drukarkę w styczniu. Teraz się zepsuła, wciąga kartki krzywo i nic nie drukuje. Czy mogę oddać na gwarancje tak żeby oddał mi sprzedawca pieniądze? Nie chce drukarki która się popsuła w 4 miesiące. Gdzie zostało wydrukowanych 20 kartek.
Dziekuje za wszelkie podpowiedzi 🙂
@aGaTa9_9 Możesz zgłosić reklamację do sprzedającego. Najłatwiejszą drogą będzie założenie dyskusji. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
Sprzedający odsyła na stronę gwaranta i mówi po kolei co kliknąć i że trzeba wydrukować.etykiete. ma czym skoro reklamuje drukarkę zepsuta.
Czy ja powinnam do gwaranta zgłaszać czy sprzedający?
@aGaTa9_9 możesz odesłać do gwaranta, albo do sprzedawcy, ale ja bym proponował do gwaranta, bo szybciej będzie
Możesz złożyć reklamację i określić swoje oczekiwania jako zwrot gotówki ale przy pierwszej reklamacji to sprzedający decyduje o sposobie jej realizacji - wymiana / naprawa / zwrot.
Możesz reklamować z tutu niezgodności z umową (potocznie rękojmia) u sprzedawcy lub z tytułu gwarancji u gwaranta.
Zazwyczaj drukarki mają dość dobry serwis gwarancyjny, w ciągu kilku dni wymieniają na nową. W karcie gwancyjnej powinien być kontakt do autoryzowanego serwisu (może być ich kilka.
Ps. HP zazwyczaj wymienia od ręki jeżeli to tania atramentówka, a Epson naprawia (ale to zależy od serwisu, bo tych jest kilka).
Uwaga. Serwis pokrywa koszt przesyłki od ciebie do nich i od nich do ciebie. Nie zwracają jednak kosztów wysyłki na własny koszt, ani kosztów wysyłki do sprzedawcy.
Ps2. Nie należy wysyłać akcesoriów o które serwis nie prosi. W razie wymiany na nową, zastępcza drukarka może nie mieć akcesoriów, bo w końcu klient powinien je mieć. Nie ma też możliwości odzyskania zutylizowanej drukarki i akcesoriów.