anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gwarancja

kamil-545
#7 Wielbiciel#

Witam, zakupiłem odtwarzacz xiaomi box od sprzedawcy, jako nowy z dwuletnią gwarancją. Jednak został uszkodzony (nie działa netlfix). Pisałem do oficjalnego wsparcia xiaomi jednak po podesłaniu nr seryjnego okazuje się, że produkt jest wyłączony z gwarancji ze względu na rynek i mam się zgłosić do sprzedawcy, jednak taki sprzedawca na Państwa portalu już nie istnieje. Co w tej sytuacji powinienem zrobić? Czy ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@kamil-545 Kiedy kupiłeś? Jeśli poniżej 180 dni, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej złóż reklamację z rękojmi, nie z gwarancji i poczekaj na reakcję sprzedawcy. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro.

Jeżeli sprzedawca o tym nicku nie istnieje i nie możesz otworzyć Dyskusji, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Być może istnieje, tylko sprzedaje pod inną nazwą. Jeżeli sprzedawcy na Allegro już w ogóle nie ma, a nie minęło 180 dni od zakupu, złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni.

Masz dane sprzedawcy w mailu od Allegro po zakupie, więc pisemną reklamację z rękojmi możesz też wysłać pocztą lub mailem, nie każdą reklamację trzeba załatwiać przez Allegro. Jeżeli sprzedawca nie zareaguje na zgłoszenie reklamacyjne, zgłoś się do najbliższego rzecznika konsumentów, pomagają bezpłatnie.

Rękojmia trwa dwa lata, poczytaj; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

oznacz moderatorów