Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . W pażdzierniku miną dwa lata jak kupiłem nowego iphona. Jakiś miesiąc temu zaczął niedomagać dotyk. Po rozmowie telefonicznej ze sprzedawcą usłyszałem ze gwarancja to 12 miesiecy a nie 24 i naprawa gwarancyjna nie przysługuje. Czy to działanie zgodne z prawem czy sprzedający próbuje mnie zbyć?
A pytałeś o rękojmie? Poczytaj: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@kostekdam gwarancja jest dobrowolna i zasady ustala gwarant i może być 3, 6, 12 miesięcy a nawet 6 lat 🙂
Ale przysługuje Ci reklamacja z tytułu rękojmi 2 lata ale do roku domniema się że wada tkwiła w produkcji powyżej roku to Ty musisz udowodnić że wada dotyku była w momencie zakupu, a to będzie trudne 😞