Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam kupiłem baterię do laptopa z 12 mies gwarancją po 15 mies bateria się nie doładowuje myśle że powinna być jakaś rękojma to jest jednak elektronika co z tym zrobić
@alberto_52 Możesz złożyć sprzedającemu reklamację na podstawie rękojmi - jeśli kupiłeś nową baterię to rękojmia trwa dwa lata ale to był zakup jeszcze na ‚starych’ zasadach więc po upływie roku od zakupu to na kupującym ciąży obowiązek udowodnienia, że wada tkwiła w towarze od początku.
Dzięki za rady sprzedawca olał temat i nie odpowiedział ale fachowiec poradził reset baterii i wszystko wróciło do normy pozdrawiam
@alberto_52 Cześć. 🙂 Sprzedający-przedsiębiorca odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne sprzedanej rzeczy przez 2 lata, licząc od wydania rzeczy. Termin ten może zostać ograniczony nie mniej niż do roku, jeśli umowa dotyczy używanej rzeczy ruchomej.
Niestety nie mogę wyszukać tego zamówienia po wskazanym numerze, ale jeśli sprzedający nie ograniczył rękojmi do roku, to możesz złożyć reklamację. Zgodnie z prawem jeżeli wada baterii uwidoczniła się w okresie 12-24 miesiące, to jako konsument musisz udowodnić, że istniała w momencie zakupu.
Więcej o reklamacji z tytułu rękojmi przeczytasz tutaj: https://konsument.gov.pl/reklamacja-rekojmia-a-gwarancja/
Po roku to w zasadzie tylko dobra wola sprzedajnego, może odrzucić i zostaje rzeczoznawca sąd.