anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ila mam czasu na sprawdzenie zwracanego przez kupującego towaru ?

SklepDlaMnie
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem skrzynie biegów do samochodu. Zanim dotarła do kupującego kliknął zwrot. Paczka 50 kg...

Kiedy do mnie wróci powinienem sprawdzić czy nie została uszkodzona podczas dostawy. Wrażliwy sprzęt.  Ile mam na to czasu zanim zwrócę pieniądze?  Sprawdzenie muszę zlecić firmie zewnętrznej. Kto za to płaci ?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

komis-bell
#21 Demiurg#

@SklepDlaMnie Trochę dziwna logika bo idąc tym tokiem myślenia kupujący po odbiorze też powinien wysłać skrzynię do zewnętrznej firmy w celu sprawdzenia?
Kto wtedy miałby za to zapłacić?


oznacz moderatorów

SklepDlaMnie
#7 Wielbiciel#

Kupujący montuje w samochodzie i widzi czy działa. Jak nie to oddaje. Ja nie mam takiej możliwości 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SklepDlaMnie Masz do 14 dni od kliknięcia zwrotu przez klienta . Klient odebrał przesyłkę czy wraca jako nie podjęta ?

oznacz moderatorów

SklepDlaMnie
#7 Wielbiciel#

Jest w drodze do niego.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SklepDlaMnie Twoje zabiegi ku weryfikacji będą miały uzasadnienie tylko w przypadku , gdy klient przesyłkę odbierze .

oznacz moderatorów

SklepDlaMnie
#7 Wielbiciel#

Co jeśli w ciągu 14 dni nie odeśle do mnie skrzyni? Kliknał dzisiaj , ciężka paczka kurierzy się s takimi nie spieszą...

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SklepDlaMnie klient unieważnił umowę , towar należy do Ciebie , nie ma znaczenia kiedy dotrze

oznacz moderatorów

SklepDlaMnie
#7 Wielbiciel#

Masakra

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@SklepDlaMnie Na aukcji było jakieś ograniczenie zwrotu że to towar wrażliwy?

Zasadniczo klient zapłaci tylko za zwrot paczki do Ciebie, a Ty mu oddasz pełną kwotę za skrzynie i wysyłkę w jego stronę w najtańszej dostępnej opcji na aukcji.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

bosek_2804
#12 Orędownik#

Kilkukrotnie wracały do mnie duże paczki w stanie fatalnym. Kilka sortowni po drodze. Wielu pracowników kurierki z różnych krajów. 

Wracały pokrzywione felgi, pourywane części. 

Nigdy, przenigdy żadna firma kurierska nam nie uwzględniła reklamacji. 

Powołują się na:

- towar zabroniony

- powyżej 31,5 kg

- nienależycie zabezpieczony i źle spakowany. 

 

Przoduje tu DPD. Na 16 lat ani jednej uwzględnionej pozytywnie reklamacji.

 

Oczywiście koszt wysłania i zwrotu po Twojej stronie. Współczuję. Nikt nie odda. 

Klient wypnie się "tfu " " regulaminem Allegro". 

oznacz moderatorów

SklepDlaMnie
#7 Wielbiciel#

Dramat. Widzę że nie ma co wystawiać tu poważnych przedmiotów

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz ale należy wszystko dokładnie przemyśleć,

oznacz moderatorów

mako_poznan
#10 Popularyzator#

Bo takie rzeczy powinny byś wysyłane na palecie a nie w kartonie czy też owinięte folią. Jako były pracownik sortowni skrzynie biegów to istny dramat. 50kg+ w nieregularnym kształcie. Jak to chwycić albo położyć aby nie stracić palców? Tylko jedna firma miała do tego specjalne skrzynie.

oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@mako_poznan Kodeks Pracy zabrania podnoszenia przedmiotów o masie ponad 30/50 kg, w zależności od charakteru pracy, dlatego większość firm kurierskich nie przyjmuje zwykłych przesyłek ponad masę ok. 31,5 kg.
Takie przedmioty wysyła się na palecie.

oznacz moderatorów