Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłam krzesło. Było wadliwe. Przetarcie na oparciu krzesła. Krzesło jest już u sprzedawcy. Ile czasu ma sprzedający aby wydać decyzję i zwrócić pieniądze?
@Nisena ma 14 dni na podjęcie decyzji reklamacyjnej, po zmianie przepisów nie ma obowiązku oddawać kasy, w pierwszej kolejności może naprawić - wymienić 😉
Po wydaniu decyzji w sprawie reklamacji nie ma ustawowo określonego czasu w jakim ma naprawić czy oddać kasę 😞
Właśnie sprzedawca zaproponował mi pomniejszona kwotę za krzesło o 5% lub zwrot. Myślę, że celowo wysłali wadliwe krzesło, bo niemożliwe, aby z takim przetarciem wysłać do klienta. Może duże nie jest, ale w widocznym miejscu. Karton był cały ani jednej dziury. To tak w ramach wyżalenia 😉 No mam nadzieję, że zwrot będzie. Musiałam też na własny koszt kuriera opłacić (oczywiście przez Allegro) i liczę, że tu też będzie zwrot.
@Nisena przy uznanej reklamacji muszą Ci oddać za odesłanie o ile było opłacone 🙂
14dni od złożenia reklamacji.Minął czas to otwórz dyskusję.
@Nisena sprzedający ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji liczonych od dnia jej złożenia.