Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
co mam zrobić w sytuacji kiedy założyłem dyskusję ze sprzedającym w ramach reklamacji wadliwej części produktu, a nie mam już możliwości otwarcia ponownie dyskusji.
Proces reklamacji i dostawy trwał miesiąc, po miesiącu otrzymałem poprawiony produkt, który również okazał się wadliwym. W tej chwili nie mam już możliwości otworzenia ponownie dyskusji z racji zakończenia poprzedniej. Wiem, że niepotrzebnie tamta była zaznaczana jako rozwiązana, na przyszłość będę już wiedział. Obecnie nie mogę porozumieć się ze sprzedającym, a dyskusji otworzyć ponownie nie mogę.
To samo tyczy się możliwości ocenienia sprzedawcy, na co mamy 90 dni. Z racji długiego czasu przygotowywania i realizacji produktu (40-45 dni), a następnie złożonej reklamacji co trwało kolejny miesiąc, nie mam już możliwości wystawienia oceny, a chciałem ją wystawić.
Co można zrobić w tych sytuacjach?
@blygson Cześć. 🙂 Reklamacji nie musisz składać przez dyskusję Allegro. Skontaktuj się ze sprzedającym np. za pomocą Centrum wiadomości i opisz sytuację. Jeśli pojawią się jakieś problemy, to daj znać, pomożemy Ci. 🙂
Jeśli chodzi o drugą sprawę — przykro mi, ale po 90 dniach nie ma już możliwości zamieszczenia oceny dla sprzedającego
pisałem do sprzedającego i niestety nie mogę dojść do porozumienia. Oczekuje ode mnie zwrotu towaru we własnym zakresie lub potrąci mi koszty wysyłki i zwróci mniej pieniędzy jak zamówi odbiór ode mnie. Oczywiście się z tym nie zgadzam, bo wina wadliwej części produktu leżała dwukrotnie po stronie sprzedawcy, nie po mojej.
@blygson Podaj mi proszę numer tego zamówienia
Proszę: e8707c10-5b84-11ed-acdb-8939908c8cad
@blygson Dziękuję, skontaktujemy się z Tobą mejlowo w tej sprawie
Witam, trafiłem na Janusza biznesu, który handluje wadliwym towarem. Po wymianie oznaczyłem dyskusje jako rozwiązaną a okazało się, ze kolejny produkt ma identyczną wadę jak pierwszy (sprzedający gdzieś zdobył wadliwą serię i sprzedaje jako sprawną). Na wiadomość o kolejnym uszkodzeniu już nie odpowiada. Proszę o pomoc gdyż sam fakt oszukiwania klientów jest dla mnie powodem do zrobienia czegoś w tej sprawie.
@blygson przepisy mówią że koszt odesłania towaru na reklamację ponosi kupujący ale jeśli reklamacja jest uznana sprzedajacy zwraca koszt wysyłki na podstawie kwitu nadania
Nie ma takiego przepisu, zgodnie z którym koszt odesłania należy zwrócić tylko po UZNANEJ reklamacji. Mam wrażenie, że czytałam za to wyrok sądowy, zgodnie z którym nawet przy nieuznanej reklamacji nie można kupującego obciążać tymi kosztami. W uzasadnieniu - klienci obawialiby się odsyłać towar na reklamację żeby nie ponieść niepotrzebnych kosztów a to niedopuszczalne.
Nie ma też takiego przepisu że koszt odesłania kazdej reklamacji ma ponosić sprzedawca uokik sobie wydumał że niby powinien ale oficjalnego stanowiska podpartego przepisami nie zajął
@blygson reklamuj pisząc do sprzedającego przez panel jeśli to ta sama wada to możesz dostać rabat wymianę lub naprawę albo zwrot środków
Albo napisz tu, powinni pomóc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...