anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamknięta dyskusja, ponowna reklamacja towaru

blygson
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

co mam zrobić w sytuacji kiedy założyłem dyskusję ze sprzedającym w ramach reklamacji wadliwej części produktu, a nie mam już możliwości otwarcia ponownie dyskusji. 
Proces reklamacji i dostawy trwał miesiąc, po miesiącu otrzymałem poprawiony produkt, który również okazał się wadliwym. W tej chwili nie mam już możliwości otworzenia ponownie dyskusji z racji zakończenia poprzedniej. Wiem, że niepotrzebnie tamta była zaznaczana jako rozwiązana, na przyszłość będę już wiedział. Obecnie nie mogę porozumieć się ze sprzedającym, a dyskusji otworzyć ponownie nie mogę. 

To samo tyczy się możliwości ocenienia sprzedawcy, na co mamy 90 dni. Z racji długiego czasu przygotowywania i realizacji produktu (40-45 dni), a następnie złożonej reklamacji co trwało kolejny miesiąc, nie mam już możliwości wystawienia oceny, a chciałem ją wystawić. 

Co można zrobić w tych sytuacjach?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@blygson Cześć. 🙂 Reklamacji nie musisz składać przez dyskusję Allegro. Skontaktuj się ze sprzedającym np. za pomocą Centrum wiadomości i opisz sytuację. Jeśli pojawią się jakieś problemy, to daj znać, pomożemy Ci. 🙂 

Jeśli chodzi o drugą sprawę — przykro mi, ale po 90 dniach nie ma już możliwości zamieszczenia oceny dla sprzedającego 

oznacz moderatorów

blygson
#2 Obserwator#

pisałem do sprzedającego i niestety nie mogę dojść do porozumienia. Oczekuje ode mnie zwrotu towaru we własnym zakresie lub potrąci mi koszty wysyłki i zwróci mniej pieniędzy jak zamówi odbiór ode mnie. Oczywiście się z tym nie zgadzam, bo wina wadliwej części produktu leżała dwukrotnie po stronie sprzedawcy, nie po mojej. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@blygson Podaj mi proszę numer tego zamówienia 

oznacz moderatorów

blygson
#2 Obserwator#

Proszę: e8707c10-5b84-11ed-acdb-8939908c8cad

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@blygson Dziękuję, skontaktujemy się z Tobą mejlowo w tej sprawie 

oznacz moderatorów

eXanax
#1 Nowicjusz#

Witam, trafiłem na Janusza biznesu, który handluje wadliwym  towarem. Po wymianie oznaczyłem dyskusje jako rozwiązaną a okazało się, ze kolejny produkt ma identyczną wadę jak pierwszy (sprzedający gdzieś zdobył wadliwą serię i sprzedaje jako sprawną). Na wiadomość o kolejnym uszkodzeniu już nie odpowiada. Proszę o pomoc gdyż sam fakt oszukiwania klientów jest dla mnie powodem do zrobienia czegoś w tej sprawie.

66684350-b15c-11ed-93e2-59f55ed63f40
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@blygson przepisy mówią że koszt odesłania towaru na reklamację ponosi kupujący ale jeśli reklamacja jest uznana sprzedajacy zwraca koszt wysyłki na podstawie kwitu nadania

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Nie ma takiego przepisu, zgodnie z którym koszt odesłania należy zwrócić tylko po UZNANEJ reklamacji. Mam wrażenie, że czytałam za to wyrok sądowy, zgodnie z którym nawet przy nieuznanej reklamacji nie można kupującego obciążać tymi kosztami. W uzasadnieniu - klienci obawialiby się odsyłać towar na reklamację żeby nie ponieść niepotrzebnych kosztów a to niedopuszczalne.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Nie ma też takiego przepisu że koszt odesłania kazdej reklamacji ma ponosić sprzedawca uokik sobie wydumał że niby powinien ale oficjalnego stanowiska podpartego przepisami nie zajął

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@blygson reklamuj pisząc do sprzedającego przez panel jeśli to ta sama wada to możesz dostać rabat wymianę lub naprawę albo zwrot środków

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów