Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zgłosiłam reklamacje sprzętu AGD która została uznana. Problem w tym, że sprzedający zwleka z wysłaniem kuriera po sprzęt. Czy istnieje jakaś rama czasowa w której muszą się zmieścić czy jestem zmuszona czekać miesiącami?
@Wandabog Widzę, że dziś doradca wypowiedział się w dyskusji w sprawie odbioru sprzętu w związku ze zgłoszoną reklamacją, zaczekajmy teraz proszę na ustosunkowanie się przez sprzedającego. W razie dalszych trudności z dojściem do porozumienia w dyskusji, proszę skorzystaj z przycisku "poproś o pomoc Allegro".
Oczywiście że ma, ma to zrobić niezwłocznie, masz dyskusję więc uważaj bo po 30dnaich zamknie się automatycznie, musisz wcześniej oznaczyć ją jako nierozwiązana.
@Wandabog jeśli reklamację uznał to nie ma takich ram czasowych określonych w ustawie cyt bez zbędnej zwłoki co każdy sobie interpretuje po swojemu