- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ile czasu ma sprzedawca na rozpatrzenie zwrotu towaru? Zwróciłam wadliwy towar, w opcji śledzenia zwrotu widze, że sprzedawca juz otrzymał zwrócony towar i jest on w trakcie weryfikacji. Ile to może potrwać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Martynazakupy rozumiem, że była to reklamacja - sprzedający ma 14 dni na podjęcie decyzji reklamacyjnej. Jeśli tego nie zrobi, reklamację uznaje się za zasadną.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokonałam zwrotu, a powodem byka wada wykryta podczas używania. Nie zlozylam reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Martynazakupy czyli jest to reklamacja:
Jeśli zgłaszasz wadę produktu to składasz reklamację, nie korzystasz wówczas z prawa do odstąpienia od umowy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, będę czekać do tych 14 dni. Zobacze co i czy sprzedawca odpowie na mój zwrot. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Martynazakupy jasne 🙂 Dawaj znać w razie problemów, pomożemy!
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy złożeniu reklamacji sprzedawca ma ustawowy obowiązek odpowiedzieć na nią w terminie 14 dni. W przeciwnym razie reklamacja zostanie uznana za uzasadnioną. Zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca musi odpowiedzieć na reklamację w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli kupujący składa reklamację np. w dniu 30.09.2012, odsyła towar sprzedającemu za 12 dni, w dniu 12.10.2022, bo tak może zrobić, sprzedawca otrzymuje go w dniu 16.10.2022 - bo kurier miał własne problemy logistyczne lub po prostu był "weekend". Czyli w dniu 13.10.2022 sprzedawca rozpatruje reklamację negatywnie - musi tak zrobić i ma do tego uzasadnione prawo.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.