anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwróciłem towar i do tej pory nie dostałem pieniędzy

Client:102241631
#7 Wielbiciel#

Zwróciłem towar 17.09 dostałem maila ze 19.09 został on dostarczony do sprzedawcy i ma się on ze mną kontaktować. Podałem nr telefonu i mail i do tej pory nie uzyskałem ani odpowiedzi ani pieniędzy. W szczegółach zwrotu jest informacja, że zwrot jest weryfikowany. Co mam zrobić? Proszę o pomoc w tej sytuacji 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:102241631 Cześć 🙂 Poproszę Cię o numer zamówienia, ponieważ na tym koncie nie widzę zamówienia ze zleceniem zwrotu 17.09. Najbliżej będzie zamówienie numer a931ffb1-2c77-11ed-b487-eb6a1740e782 z datą wniosku 15.09. Czy chodzi o to zamówienie, czy sprawa dotyczy innego konta?

Jeśli jest to zamówienie, o którym wspomniałam powyżej, to sprzedający jeszcze nie zlecił zwrotu środków. W tym przypadku możesz rozpocząć dyskusję lub skontaktować się ze sprzedającym przez Centrum Wiadomości i przypomnieć o zwrocie. W razie problemów koniecznie daj znać 🙂 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający ma 14dni max na zwrot środków, więc poczekaj a jak mnie czas to wówczas otwórz dyskusję.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Zwróciłeś towar - OK. Zapewne leży u sprzedawcy. Teraz jeszcze wyślij mu powód zwrotu - np. formularz z odstąpieniem od umowy lub formularz reklamacyjny. 

Sam zwrot nic nie znaczy - to tylko odesłanie towaru do sprzedawcy, ważny jest powód zwrotu - odstąpienie od umowy, reklamacja.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Nie mamy informacji czy dołączył powód zwrotu/reklamacji czy nie!

oznacz moderatorów