Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zwrotu części zakupionych (z kilku) produktów u jednego sprzedającego. Przesyłka zwrotna została odebrana przez sprzedającego już ponad 7 dni temu. Ile maksymalnie dni ma sprzedający na zwrot kosztów ?
14 dni
14 dni od dnia odbioru zwrotnej przesyłki przez sprzedającego ?
Z ciekawości zapytam:
Zakup ze Smartem i całość kosztowała nie więcej niż 50zł. ?
Owszem , zakup Smart, ale całość zakupu znacznie więcej niż 50 zł.
A czemu takie pytanie ?
Dlatego, że ten system zwrotów w SMARCIE uważam za chybiony i nadużywany. Często jest tak, że świadomie jest dobijane do darmowej wysyłki, choć kupującego interesuje tylko np. przedmiot za 5zł. A reszta leci jako zwrot i naraża na straty sprzedawców.
No popatrz, nawet o czyms takim nigdy nie pomyślałam 🙂 Są ludzie i ludziska, jak wszędzie 🙂
14dni max od czasu odstąpienia od umowy zakupu, zwrotu, a nie otrzymania towaru albo odesłania.
Dzięki. No to wychodzi mi, że 14 dni minęło. Zgłosiłam 20 sierpnia br. (przez Allegro) Sprzedającemu odstąpienie od umowy, 23 sierpnia wysłałam paczkę. Chyba trzeba będzie sprzedającemu się przypomnieć. Choć raz juz pisałam do niego, kilka dni temu. Ale żadnej odpowiedzi nie otrzymałam. No nic, czekam do jutra.
To załóż mu dyskusję, zaraz zwróci.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@marwikaa Szybka informacja od wujka Google:
"W 14 dni wliczamy wszystkie dni wolne, z tym jednak wyjątkiem, że jeżeli koniec terminu przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy (niedzielę i tzw. „święta państwowe”) lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy, ani sobotą."
😉
Dzięki 🙂 Myślę, że wszystko dobrze policzyłam (nawet z pewnym marginesem 😉 ) i 14 dni już jest.
Jeśli do północy nie otrzymasz pieniędzy, to śmiało możesz otwierać dyskusję - nie ma się co patyczkować 😉
Prawdę mówiąc stawiam na to, że otrzymasz dzisiaj pieniądze. Z doświadczenia wiem, że sprzedawcy albo zwracają pieniądze praktycznie od razu po otrzymaniu odesłanego towaru (na drugi dzień), albo zwracają w ostatniej chwili.
Zwrot kosztów otrzymałam, ale nie obyło się bez emaila przypominającego z mojej strony.
@marwikaa u mnie raz było oczekiwanie trzy tygodnie, ale jeden mail wystarczył, nie trzeba od razu dyskusji zakładać 🙂