Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Ile w praktyce kupujący ma czasu na nadanie zwrotu? 14 dni robocze, czy liczone ciągle? Po jakim czasie wygasa etykieta zwrotu, bo kiedyś chciałam nadać zwrot ale odsprzedałam komuś innemu produkt, a w chyba 16 dniu od odstąpienia nadal była aktywna opcja zwrotu w aplikacji InPost.
Kalendarzowe, ale jak ostatni dzień to święto to termin kończy się w pierwszym dniu po tych świętach. Ale te 14dni liczy się od chwili odstąpienia od umowy zakupu, więc może to być w sumie 28dni od otrzymania zakupionego towaru.
Masz 14 dni od dnia następnego od odebrania przesyłki na zgłoszenie odstąpienia od umowy i kolejne 14 dni na odesłanie przedmiotu.
A etykiety nadawcze są zazwyczaj ważne 30 dni (na etykiecie powinna być podana data jej ważności). Ich ważność nie ma nic wspólnego z terminem na odsłanie przedmiotu.
Jeżeli zaś chodzi o apkę Inpostu, to skąd niby Inpost ma wiedzieć o chęci dokonania zwrotu. Tam opcja zwrotu będzie dostępna praktycznie zawsze (aż do zarchiwizowania przesyłki), bo nie ma to nic wspólnego ze zwrotem w związku z odstąpieniem od umowy.
A i przesyłek Allegro Inpost nie nadasz z poziomu apki Inpostu. To są oddzielne usługi od tych standardowych.
@pelela
Może źle się wyraziłam jeśli chodzi o apkę InPostu. Nie chodzi mi o to że InPost ma wiedzieć że chcę dokonać zwrotu, tylko w momencie wygenerowania etykiety na zwrot pojawiła mi się ona w apce InPost w zakładce "zwrot" i tam był podany termin do którego to nadanie zwrotu jest ważne i na pewno było to więcej niż 14 dni.
Nie jestem osobą która kupuje dla SMARTA i zwraca, owszem dobieram do SMARTA ale potem tego nie oddaję. Była to wyjątkowa sytuacja bo kupiłam coś co było dużo za duże niż w opisie aukcji, ale udało mi się wsród znajomych znaleźć kogoś kto ode mnie odkupił, ale zdziwiło mnie to że ta ważność kodu na zwrot była dłuższa niż 14 dni.
Jak pisałem wcześniej. Termin ważności etykiety nie ma nic wspólnego z terminem jaki ma się na odesłanie produktu.