Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu dokonałam zakupu z płatnością za pomocą Allegro Pay. Dziś okazało się, że paczka została uszkodzona przez przewoźnika i wraca do nadawcy. Ustaliliśmy ze sprzedawcą, że anuluje to zamówienie i dokona zwrotu środków na allegro pay, abym mogła ponowić zamówienie. (Nie chciał wysłać paczki jeszcze raz). Pod anulowanym zamówieniem widnieje informacja, że sprzedawca zlecił zwrot środków i tyle. Nie dostałam żadnego potwierdzenia na e-mail. To znaczy, że wcale nie odesłał pieniędzy? Ile ma na to czasu po tym jak sam anulował zamówienie?
Jak zlecił to w kilka dni się zaksięguje a środki wracają tam skąd wyszły czyli do Allegro Pay. a wg prawa ma 14dni na zwrot od chwili odstąpienia od umowy zakupu.
A czy nie powinnam dostać potwierdzenia na e-mail? W innych tematach wyczytałam, że skoro nie ma wiadomości to znaczy, że nie wysłał pieniędzy🤷
@Client:44176387 Cześć. 🙂 Jeśli chodzi o zamówienie z 22 sierpnia (numer 07b82500-4103-11ee-9739-b378715ebc84), to sprzedający już zlecił zwrot dzisiaj, ale jest on jeszcze w trakcie przetwarzania.
Dziękuję bardzo za pomoc 🙂
Widnieje taka informacja "
Otrzymasz mejla, gdy sprzedający wyśle pieniądze." Na mailu cisza.
@Client:44176387 Tak przyjdzie mail ale masz już potwierdzenie zwrotu przez moderację.