Nie mogę anulować zakupów

Client:46654446
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-08-2023
14:29
Dzień dobry. Chciałbym anulować zakupy nie opłacone z dnia 25.08.2023
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Była Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-08-2023
14:37
@Client:46654446 Cześć. 🙂 Anulowanie zamówienia jest dostępne przez 3 dni od złożenia zamówienia lub do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia przez sprzedającego.
Jeśli nie widzisz opcji anulowania zamówienia, to skontaktuj się ze sprzedającym i poinformuj go o chęci anulowania. Nieopłacone zamówienie będzie anulowane automatycznie 7 dni.
Możesz też skorzystać z przycisku "Zwróć zakup" i w ten sposób poinformować sprzedającego o anulowaniu zamówienia.
oznacz moderatorów