anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

impost podją zabranie paczki ale skrytka była pusta

MAMY ROZWIĄZANIE!
AntosAA
#7 Wielbiciel#

Witam

Jestem kupującym i po raz pierwszy sootyksm się z sytuacją gdzie moja paczka ginie. Paczka nadana za pośrednictwem paczkomatu impost,dostawca twierdzi że sprzedający nic w skrytce nie umieścił,sprzedawca twierdzi że to błąd systemu a ja paczki nie mam. Sprzedający ma to gdzieś bo pieniądze dostał ale czy to nie powinno być po stronie sprzedającego aby on starał się sprawę wyjaśnić?? Koszt towaru jest dość wysoki,co teraz? Paczka ginie w miejscowości sprzedającego, w ogóle nie rysza w drogę.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mwmonety
#21 Demiurg#

Sprzedawca ma widoczne w śledzeniu że paczkę odebrałeś i jego reklamacja nic nie pomoże . Sam możesz złożyć reklamacje w I poście ,mają kamerki nad paczkomatem i mogą sprawdzić czy była paczka wyjmowana czy skrytka była pusta. Zawsze jak otwierasz skrytkę i widzisz że coś nie gra to jest na paczkomacie numer do zdalnego kontaktu na który trzeba niezwłocznie zadzwonić.

oznacz moderatorów
AntosAA
#7 Wielbiciel#

Paczka została umieszczona w paczkomacie i dalej jej losy nie są znane.Kurier otworzył skrytka a ta była pusta.  Teraz pytanie czy została tam umieszczona czy ktoś kto nie powinien otworzył i wyją paczkę przed kurierem?

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Sprzedawca mógł nie domknąć skrytki, a ktoś inny sobie wziął. Tak się czasem zdarza. Także bez nagrania nic się nie sprawdzi, różnie bywa. 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AntosAA sprzedający odpowiada za przesyłkę od momentu nadania, aż do dostarczenia jej do kupującego. W takim wypadku masz możliwość założenia dyskusji i poproszenia o pomoc doradcy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AntosAA
#7 Wielbiciel#

Paczka ma status "paczka nadana w automacie paczkomat" Nic się nie zmienia. Co w takiej sytuacji kupujący powinien robić?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, 

w zaistniałej sytuacji bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia drogą e-mail na adres pomoc@inpost.pl bądź skontaktowanie się z infolinią pod numerami +48 722 444 000 oraz +48 746 600 00. 

 

Bardzo proszę, aby zgłoszenie zawierało numer przesyłki oraz dokładny opis zawartości przesyłki. 

oznacz moderatorów
AntosAA
#7 Wielbiciel#

Reklamację zgładzą sprzedający czy kupujący? Ja(kupujacy) zgłaszam do allegro?

oznacz moderatorów