Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
In post nie wysłał mi kodu do odbioru paczki. Paczka wraca do sprzedawcy. Nie zgadzam się z tym
mozna zdalnie odbierac inpost mobile
Sprawdź SMS i maila. Jeśli kodu nie ma nigdzie i masz w ustawieniach podany prawidłowy numer telefonu, sprzedawca powinien nadać paczkę ponownie na swój koszt.
Nie mam aplikacji i nic nie dostałem na telefon. Nr telefonu jest poprawny.
to se pobierz
@kanias1 Raczej wynika to z tego, że inpost już od jakiegoś czasu nie wysyła powiadomień sms z kodem.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Knowhere wysyła , dzisiaj odbierałem 2 paczki
@kanias1 Sprzedawca ma obowiązek wysłać Ci towar ponownie na swój koszt. On odpowiada względem Ciebie za nieprawidłowości przewoźnika. Nie masz obowiązku mieć żadnych aplikacji.
@xyz96 Kod przychodzi też na mejla - tam już musiał dostać.
PS Jak kurier, wiozący m.in. paczkę sprzedającego, będzie miał wypadek i rozdupcy busa w drobny mak, w związku z czym kupujący nie dostanie takiej przesyłki, to też będzie to wina sprzedającego?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
kanias1 Przeważnie nie jest to wina inpostu , a Twojej sieci GSM . Bywa jednak ,że system zawiedzie , ale wówcza nie masz powiadomienia SMS i e-mail .Sprawdź skrzynkę łącznie ze spamem .
Jakoś miliony osób codziennie dostaje sms-y z kodami, a ty nie dostałeś? Trudno w to uwierzyć. To zapewne Twoja wina. Trzeba było włączyć telefon, albo prawidłowo podać numer telefonu (9 cyfrowy bez 0 na początku)