Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem dwa przedmioty od sprzedawcy przez Allegro Paczkomaty Inpost. Otworzyłem paczkę w samochodzie pod paczkomatem, okazało się że jedno opakowanie jest ułamane, a w środku brakuje produktu. Od razu otworzyłem spór u sprzedawcy, ten w miarę szybko zadzwonił do mnie że jest to na pewno wina przewoźnika.
Dodam że paczka była w nienaruszonym stanie, oklejona oryginalną taśmą klejącą sklepu, bez uszkodzeń zewnętrznych. Nawet jeśli miało by to być to wina przewoźnika to przedmiot powinien znajdować się w paczce mimo uszkodzenia opakowania produktu.
Sprzedawca twierdzi że to ja muszę złożyć reklamację w Inpoście i czekać na jej rozpatrzenie, bo on nie ma takich możliwości, nie poczuwa się do winy i twierdzi że on nie przyjmie reklamacji. Czy ma rację? Czy powinienem w ogólę zgłaszać reklamację do Inpost skoro paczka była zapakowana w nienaruszony sposób?
Za towar do momentu odbioru odpowiada sprzedający więc nic ty nie musisz składać, otwórz dyskusję domagaj się uzupełnienia dostawy : https://allegro.pl/dyskusje/nowa
jakby było to AL to tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Dzięki LEW433 za podpowiedź, tak postąpię - to było Allegro, nie Allegro Lokalnie
@LEW433
Za towar do momentu odbioru odpowiada sprzedający
Ale w tym przypadku odbiór już nastąpił.
Można składać reklamację Sprzedawcy na niedostarczenie rzeczy (niewysłanie) ale nie na ubytek zawartości przesyłki w sytuacji gdy przesyłka nienaruszona z zewnątrz została Adresatowi wydana. Bo ciężar ryzyka przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy przeszedł już na Kupującego.