Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja mama nadała z rana w paczkomacie paczkę (zwrot produktu) ale niestety ani paczkomat ani aplikacja nie zarejestrowały nadania tego zwrotu i status przesyłki jest dalej jako "Zwrot gotowy do nadania". Paczka przesiedziała cały dzień w paczkomacie aż zauważyłem problem w aplikacji i niezwłocznie się skontaktowałem na infolinii InPost, niestety konsultant mnie nie pocieszył i powiedział że może chwilę zająć odnalezienie tej paczki.
No i tu się zaczyna problem, jakby paczka się zgubiła i by mi wypłacili odszkodowanie to jeszcze ok. Ale co jeśli znajdą paczkę po dłuższym okresie gdzie już czas na zwrot towaru minie i nie będę mógł go oddać? Nie zapewnią mi wtedy odszkodowania bo paczka znaleziona a sprzedający nie zwróci mi już pieniędzy i zostanę z niechcianym towarem.
Mama na szczęście zrobiła zdjęcie przesyłki w skrytce więc przynajmniej tyle dobrego że mam jakieś potwierdzenie że została poprawnie umieszczona w paczkomacie ale no dalej to może nie rozwiązać mojego problemu.
Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać tą sytuację? Do allegro się zgłosić? Do sprzedającego? Czy pozostaje mieć nadzieję w InPoście że odnajdą tą przesyłkę na czas a jak nie to....?
@aram98pl może włożyła w błędną skrytkę nie w tę, która się otworzyła, a którą ktoś nie zamkną.
Jeżeli InPost podjął interwencje to kurier podjeżdża otwiera wszystkie skrytki i szuka. To kwestia kilku godzin 1 dnia.
Zakończyła mama prawidłowo operację nadawania na wyświetlaczu?
W zależności od paczkomatu różnie się to robi.
Kiedyś facet przede mną włożył paczkę do skrytki i sobie poszedł. Ja podeszłam ze swoją paczką i musiałam za niego zakończyć "przesyłka w skrytce" i coś jeszcze wcisnąć.
Ale mogłam też "ponownie otworzyć skrytkę". Co za nieuwaga. Spotkałam go potem w Lidlu i pouczyłam.
To tak na marginesie 🙂.
Temat zamknięty, na szczęście kurier z InPostu znalazł paczkę godzinę po moim zgłoszeniu, niestety ich system nie zarejestrował że paczka została odnaleziona o cały weekend wie stresowałem a dzisiaj mi sprzedawca odpisał że produkt już u niego.
Super 🙂