Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysyłałam frytownice do serwisu na gwarancji z powodu uszkodzonego wyświetlacza, serwis uznał moją moją naprawę i i naprawił urządzenie. Odesłał do mnie już naprawiony sprzęt przez DPD. Odebrałam paczkę okazało się że moja frytownica jest w środku połamana gdzie paczka zewnątrz nie nosiła żadnych uszkodzeń. Zgłosiłam zaistniałą sytuację do biura obsługi klienta i do serwisu uznali że to nie ich problem. Zgłosiłam mailem szkodę żądając wymianę towaru na nowy albo zwrot gotówki. Jak mogę wymusić na sprzedającym zwrot pieniędzy albo wymiana na nowe. Z jakich możliwości mogę korzystać tutaj na Allegro.
@JOANNA-NA Ta naprawa była realizowana za pośrednictwem sprzedającego przez Allegro czy na gwarancji bezpośrednio u producenta?
Na gwarancji u producenta
@JOANNA-NA Jeśli reklamacja nie była składana u sprzedającego i nie brał on w tym udziału to tu na Allegro nic nie ugrasz.
A ochrona allegro protect? Tutaj na Allegro mam całą korespondencję ze sprzedającym
@JOANNA-NA Zapytałem czy naprawa w serwisie była uzgadniana za pośrednictwem sprzedającego czy bezpośrednio z producentem na gwarancji - napisałaś, że na gwarancji u producenta a teraz, że masz korespondencję ze sprzedającym.
Więc jak to dokładnie było?
Tak czy inaczej - jeśli to nie sprzedający nadawał przesyłkę zwrotną a zrobił to serwis producenta to jest to sprawa do wyjaśnienia między Tobą a serwisem producenta.
Sprzedający nie może odpowiadać za przesyłkę której nie jest nadawcą ani nawet jej nie pakował.
Towar był kupiony u producenta, który sprzedaję swój towar na allegro. Dzwoniłam i pytałam na biurze obsługi klienta gdzie i jak odezwać frytownice, która przestała działać. Moje pisanie z nimi to tylko z biurem obsługi klienta
Zacznijmy od tego że reklamacja z tytułu gwarancji i niezgodności z umową to dwa różne i niezależne od siebie świadczenia. Sprzedawca nie jest w ogóle stroną w procesie gwarancji i nie odpowiada on za działanie serwisu gwarancyjnego.
Oczywiście możesz zgłosić reklamację z tytułu niezgodności z umową, ale na 99% zostanie ono odrzucone. Po pierwsze jest to uszkodzenie mechaniczne, a po drugie nie jest to wada istniejąca w chwili sprzedaży (a sprzedawca odpowiada wyłącznie za wady ukryte istniejące w chwili sprzedaży, a które tylko ujawniły się w ciągu dwóch lat od daty sprzedaży).
A i jest to problem gwaranta i serwisu.
Jeśli serwis jest przekonany o poprawnym pakowaniu i wysłaniu towaru nieuszkodzonego, jak również serwis otrzymał od pani informację, że nie wypełniła pani protokołu szkody przy kurierze - czyli odebrała paczkę bez zastrzeżeń - to będzie bardzo BIG problem.
Można próbować tu: https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action
...ale znając DPD, oni nie tylko niszczą paczki, ale odrzucają większość reklamacji.
Szczególnie te, gdy odbierze się z rąk kuriera paczkę, która to z zewnątrz może wyglądać idealnie, a spadała z 3 metrów wielokrotnie lub fruwała lotem piłki rugby z rampy na pakę.
Opakowanie nie musi być porwane. Ono wraca do swojej struktury.
Serwis spakował frytownice do mojego opakowania zwrotnego. Paczkę odebrałam w punkcie bo kurier nie dostarczył jej na wskazany adres. Elementy które były wyłamane z frytownicy nie było ich w kartonie.
"Elementy które były wyłamane z frytownicy nie było ich w kartonie."
To zmienia sytuację. Jeśli serwis odesłał uszkodzony przez nich, trzeba wysłać im dokumentację fotograficzną z opisem sytuacji i żądać skutecznej naprawy i przywrócenia stanu przez usterkami.
I tak zrobiłam ale oni twierdzą że wysłali cały sprzęt
@JOANNA-NA Masz 7dni na zgłoszenie protokołu szkody.
Ja? To oni zawarli umowę z DPD na przesyłkę