anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost paczka w niewłaściwym paczkomacie

Agent555
#17 Koryfeusz#

Proszę pracownik InPost o wypowiedź.

 

Dlaczego kurierzy Inpostu umieszczają paczki w niewłaściwym paczkomacie zastepczym. Skoro jest awaria paczkomatu to chyba przecież może kurier umieścić ta paczkę we właściwym paczkomacie gdy usterka zostanie naprawiona.

Teraz muszę dzwonić do Inpostu i tracić czas. Jeden pracownik Inpostu mówi że da się umieścić przesyłkę we właściwym paczkomacie trzeba tylko zadzwonić i przekierować przesyłkę do właściwego paczkomatu, kolejny mówi że nie ma takiej możliwości.

Proszę mi umieścić przesyłkę we właściwym paczkomacie, czas odbioru jest do soboty do godziny chuba13:00 nie będę opłacał i przedłużał odbiór przesyłki o kolejne 48 h.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

@Agent555 

Dzień dobry, 

bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta z podaniem numeru przesyłki. Zgłoszenie można wysłać na adres pomoc@inpost.pl

Brak numeru uniemożliwia prześledzenie pełnej drogi, jaką przesyłka przebyła od Nadawcy do Adresata. Po uzupełnieniu brakującego numeru paczki będziemy w stanie udzielić dokładniejszych informacji oraz sprawdzić, o który Paczkomat chodzi. 

W przypadku niedostępności Paczkomatu przesyłka umieszczana jest w Paczkomacie tymczasowym, który jest zlokalizowany o nie więcej, niż dwa kilometry w linii prostej
od Paczkomatu odbiorczego. Umieszczenie paczki w Paczkomacie Tymczasowym ma na celu umożliwienie Odbiorcy szybszego odbioru paczki. 

Za powstałe utrudnienia przepraszamy. 

oznacz moderatorów