Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę pracownik InPost o wypowiedź.
Dlaczego kurierzy Inpostu umieszczają paczki w niewłaściwym paczkomacie zastepczym. Skoro jest awaria paczkomatu to chyba przecież może kurier umieścić ta paczkę we właściwym paczkomacie gdy usterka zostanie naprawiona.
Teraz muszę dzwonić do Inpostu i tracić czas. Jeden pracownik Inpostu mówi że da się umieścić przesyłkę we właściwym paczkomacie trzeba tylko zadzwonić i przekierować przesyłkę do właściwego paczkomatu, kolejny mówi że nie ma takiej możliwości.
Proszę mi umieścić przesyłkę we właściwym paczkomacie, czas odbioru jest do soboty do godziny chuba13:00 nie będę opłacał i przedłużał odbiór przesyłki o kolejne 48 h.
Dzień dobry,
bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta z podaniem numeru przesyłki. Zgłoszenie można wysłać na adres pomoc@inpost.pl
Brak numeru uniemożliwia prześledzenie pełnej drogi, jaką przesyłka przebyła od Nadawcy do Adresata. Po uzupełnieniu brakującego numeru paczki będziemy w stanie udzielić dokładniejszych informacji oraz sprawdzić, o który Paczkomat chodzi.
W przypadku niedostępności Paczkomatu przesyłka umieszczana jest w Paczkomacie tymczasowym, który jest zlokalizowany o nie więcej, niż dwa kilometry w linii prostej
od Paczkomatu odbiorczego. Umieszczenie paczki w Paczkomacie Tymczasowym ma na celu umożliwienie Odbiorcy szybszego odbioru paczki.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.