Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Trudno doradzić, kupującemu należy się niezniszczony towar i tu wszystko jasne, reklamacja do InPostu musi być a z rozpatrzeniem pozytywnym jest loteria.😁
Przepraszamy za zaistniałe sytuacje.
Jeśli doręczona przesyłka uległa uszkodzeniu, proszę o sporządzenie protokołu szkody oraz złożenie oficjalnej reklamacji. Sprawa będzie wówczas wyjaśniana w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym.
Protokół szkody można uzupełnić poprzez:
1) Bezpośrednio pod adresem: www.inpost.pl/protokol,
2) Korzystając z formularza kontaktowego: www.inpost.pl/formularz-kontaktowy
i wybierając temat kontaktu: „Protokół szkody”,
3) W zakładce „Kontakt” na stronie: www.inpost.pl/kontakt pod hasłem: „Protokół szkody”.
Do formularza można załączyć maksymalnie 7 zdjęć o rozmiarze do 10MB.
W przypadku chęci przesłania dodatkowych zdjęć należy skierować je na adres: protokol@inpost.pl (w tytule umieszczając numer przesyłki). Protokół należy sporządzić nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki.
Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź jest wysyłana na adres e-mail wskazany przy jej składaniu.